جعبه مقوایی

جعبه مقوایی محصول

همان طور که می دانید، در اغلب کسب و کار های مختلف جهان، همواره محصولاتی ارائه می شود که خریدار برای حمل کردن محصولات خریداری شده نیاز به بسته بندی  جهت محافظت از محصول و جا به جایی آن دارد. 

شاید بر این باور باشید که استفاده از کیسه های پلاستیکی یا سایر موارد می تواند گزینه مناسبی باشد. اما هنگامی که با دقت بیشتری به این مسئله توجه می کنیم، متوجه می شویم که هر چه بسته بندی محصولات ایده آل تر باشد، قطعا کیفیت محصولات فروخته شده نیز بالاتر بوده و همچنین در دید خریدار اثر بخشی بیشتری داشته و او را ترقیب به خرید می نماید. فروشنده ای که برای جا به جایی محصولات خود از بسته بندی های متفاوت و شیک استفاده می کند، قطعا در تولید محصول خود از بهترین امکانات استفاده خواهد کرد.

یکی از بسته بندی های متفاوتی که توانسته است تا کنون نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند، قطعا جعبه مقوایی محصول است. تصور ابتدایی همه مردم از جعبه های مقوایی، یک جعبه با ساختار ساده است. با این وجود امروزه شرایط بدین شکل نیست و جعبه سازی در کشور ایران با تغییرات گسترده ای روبرو شده و همین موضوع تاثیر مستقیمی را در رونق کسب و کار های دیگر نیز داشته است. 

توجه داشته باشید که امروزه جعبه مقوایی محصول می تواند در تنوع وسیعی تولید شود. بنابراین شرایط خرید آن ها نیز بسیار راحت تر از گذشته شده و همین موضوع تاثیر مستقیمی را در بهبود کسب و کار های امروزی نیز خواهد داشت.

جعبه مقوایی محصول چیست و چه اهمیتی دارد؟

اولین مسئله ای که باعث می شود توجه خریدار در حین خرید جلب شود، بسته بندی محصولات می باشد. نیاز است که بدانید، امروزه پروسه فروش اغلب به صورت آنلاین صورت می گیرد و بدین ترتیب نیاز است تا فروشندگان آنلاین توجه ویژه ای را به بسته بندی محصولات خود داشته باشند. علاوه بر این مسئله فروشندگان حضوری نیز برای افزایش کیفیت فروش خود، باید حتما از این محصولات استفاده کنند.

همان طور که می دانید، مقوا به عنوان یکی از اقلام پرکاربرد و محبوب در عرصه تولید جعبه ها شناخته می شود. به همین منظور نیز استفاده های بسیار زیادی از مقوا برای جعبه سازی می شود. توجه داشته باشید که به دلیل افزایش فروش آنلاین کسب و کار های گوناگون، جعبه ها توانسته اند بهترین گزینه ممکن برای ارسال مرسوله مشتریان شناخته شوند.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، جعبه مقوایی محصول از مزایای فوق العاده ای بهره مند بوده که تاثیر مستقیمی را در افزایش متقاضیان آن داشته است. اولین مسئله ای که موجب شده تا استفاده از جعبه های مقوایی افزایش یابد، ماندگار بودن این محصولات می باشد. همچنین این جعبه ها از استاندارد های لازم بهره مند هستند و می توانند در ابعاد مختلفی با توجه به محصول فروخته شده تولید شوند. تمامی موارد ذکر شده از اصلی ترین دلایلی هستند که موجب شده اند تا جعبه مقوایی محصول به عنوان گزینه مطلوبی شناخته شود، اما سازگار بودن جعبه های مقوایی با محیط زیست، از دیگر مواردی به شمار رفته که تاثیر مستقیمی را در محیط زیست نیز دارد. این محصولات قابلیت بازیافت دارند و به همین دلیل مانند بگ های پلاستیکی و … موجب ایجاد آلودگی نخواهند شد.

جعبه-مقوایی-محصول

چه ویژگی هایی موجب شده تا استفاده از جعبه مقوایی محصول مقرون به صرفه تر باشد؟

همان طور که متوجه شدید، بسته بندی محصولات برای فروش آن ها در دهه های اخیر رونق قابل توجهی یافته است. در همین راستا امروزه بسیاری از مجموعه های مختلف به استفاده از جعبه مقوایی محصول می پردازند. با این وجود باید بدانید که چرا جعبه های مقوایی، برتری بیشتری نسبت به بسته بندی های پلاستیکی، فلزی یا چوبی دارند.

  • اصلی ترین ویژگی این محصولات، سازگاری با محیط زیست است. همان طور که می دانید مقوا از خمیری ساخته شده است که کاملا طبیعی بوده و هیچ ماده اضافه ای در آن وجود ندارد. ماده اصلی به کار رفته برای ساخت این خمیر، کاغذ است. همین مسئله باعث می شود تا مقوا به راحتی قابل بازیافت باشد و در نتیجه از قابلیت سازگاری با محیط زیست بهره مند شود.
  • رونق خرید و فروش کالاها با جعبه مقوایی محصول از دیگر ویژگی های این نوع بسته بندی به شمار می رود. اگر از ایده های خلاقانه و نو آورانه برای طراحی جعبه محصولات خود استفاده کنید، قطعا می توانید نگاه مردم بسیار زیادی را به سوی خود جلب کنید. این مسئله به مرور زمان موجب تبلیغات شما نیز خواهد شد و کیفیت کار شما را در هر زمینه ای که به فعالیت می پردازید، افزایش خواهد داد.
  • استاندارد بودن این محصول از دیگر مزایای آن به شمار می رود. به طور کلی معیار های استاندارد بودن شامل قیمت مناسب، فضای ایده آل نسبت به محصول و پایداری مطلوب می شود. توجه داشته باشید که جعبه های مقوایی تمامی معیار های ذکر شده را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده اند. همین موضوع نیز موجب شده است تا جعبه های مقوایی گزینه مطلوبی برای حمل کالاهای مختلف شناخته شوند.
  • کارآمد بودن جعبه مقوایی محصول از دیگر مزایای آن ها نسبت به سایر بسته بندی ها به شمار می رود. شما می توانید این محصولات را در ابعاد های مختلفی تولید کرده و از آن ها برای بسته بندی پوشاک، مواد غذایی، اقلام صنعتی و … استفاده کنید. همین مسئله موجب می شود تا شرکت ها و مجموعه های زیادی علاقه مند به استفاده از این محصول شوند.
 
 

 

 

با انواع جعبه مقوایی آماده آشنا شوید

به طور کلی انواع جعبه مقوایی محصول به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود که باعث خواهد شد تا شما در حین خرید بتوانید محصول موردنیاز خود را مطابق با نیاز های خود تهیه کنید. تنوع این محصولات به دلیل ساختار های متفاوت این بسته بندی ها است. نیاز است که بدانید، مقوا های به کار رفته برای تولید این محصولات به دسته های متنوعی تقسیم بندی می شوند.

هر یک از این مقوا ها با توجه به ساختار خود از سطح مقاومت مشخصی بهره مند هستند. بنابراین باید در تهیه جعبه های مقوایی توجه داشته باشید که این جعبه ها توانایی های لازم را برای حمل راحت محصولات شما داشته باشند. در همین راستا تنوع کاغذ های به کار رفته در این جعبه ها موجب شده تا محدودیت های کمتری در این نوع بسته بندی وجود داشته باشد.

توجه داشته باشید که مراکز بسته بندی اغلب توضیحات بسیار زیادی را در این زمینه به شما ارائه خواهند کرد. این توضیحات اغلب شامل مسائل مختلفی از جمله ساختار کاغذ های متفاوت می باشد. همچنین کارشناسان فعال مقوا هایی که مناسب استفاده برای جعبه سازی محصولات شما هستند را معرفی خواهند کرد. با این وجود شما می توانید با اطمینان کافی نسبت به نهایی کردن خرید جعبه مقوایی بپردازید.

 جعبه ها با توجه به نوع کاربری آن ها تقسیم بندی می شوند

یکی از مسائل جالبی که در حین تهیه جعبه مقوایی محصول نیز با آن ها مواجه خواهید شد، تقسیم بندی این محصولات با توجه به نوع کاربری آن ها است. همان طور که گفته شد، از جعبه مقوایی محصول در عرصه های مختلفی مانند بسته بندی مواد غذایی، پوشاک و … استفاده می شود. در همین راستا هر یک از طراحی های مخصوص جعبه های مقوایی از نام های مخصوصی بهره مند هستند.

یکی از انواع جعبه های مقوایی، نوع شیار دار این محصولات است. معمولا نوع شیار دار این محصولات برای بسته بندی ماگ ها یا لیوان های مختلف مورد استفاده می گیرد. همچنین نوع نیمه شیار دار این محصول نیز تولید می گردد. جعبه های اورفلاپ و RETT از دیگر جعبه های مقوایی به شمار می روند. جعبه اورفلاپ مخصوص اجسام سنگین و جعبه های RETT محصول مواد غذایی کوچک با بسته بندی های لوکس است.

همچنین نوع دیگر از بسته بندی جعبه های مقوایی، دایکاتی نام دارد که شبیه به یک سینی است. در این جعبه می توان از مواد غذایی استفاده نمود. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، برخی از جعبه های مقوایی به صورت اختصاصی برش زده می شوند. این سبک از جعبه ها اغلب از سوی بوتیک ها و مراکز تجاری سفارش داده می شوند. به همین منظور نیز این سبک از محصولات طرفداران بسیار زیادی را در اختیار دارند. 

 
 

 

 

جعبه-مقوایی

جعبه مقوایی ارزان را پیدا کنید!

صاحبین کسب و کار های مختلف همواره علاقه مند هستند تا سطح کیفی فعالیت خود را افزایش دهند. البته این مسئله در حالی بوده که هزینه نهایی مربوط به محصولات آن ها نیز کمتر شود و در نتیجه سود مطلوبی از فروش محصول حاصل گردد. در چنین شرایطی نیاز است تا شما به دنبال جعبه مقوایی محصول با قیمت های مناسب و ارزان باشید. بدین منظور مجموعه بسته بندی بسیار زیادی در سراسر کشورمان به تبلیغات محصولات خود با شعار هایی مبنی بر ارزان بودن محصولات خود می پردازند. با این وجود باید مراقب مراکز سودجو و کلاهبردار در این زمینه باشید تا دچار مشکلات گوناگون نشوید. توجه داشته باشید که چنین مراکزی با استفاده از ماده های نامرغوب برای تولید این محصولات موجب از بین رفتن شهرت شما نیز خواهند شد.

با وجود تمامی موارد ذکر شده، بسیاری از صاحبین کسب و کار های مختلف در حین تهیه این جعبه ها دچار تردید می شوند. نیاز است که بدانید، امروزه مراکز معتبری در این عرصه تاسیس شده اند که تمامی نگرانی های شما را از بابت این مسئله رفع کرده اند. چنین مراکزی علاوه بر فروش جعبه مقوایی محصول با نرخ ایده آل، باعث می شوند تا رضایت زیادی از سوی مشتریان مختلف جلب شود. بنابراین شما نیز باید توجه داشته باشید تا در حین استعلام قیمت جعبه های مقوایی، حتما از مرکزی خرید خود را انجام دهید، که از اعتبار زیادی در این عرصه بهره مند است. با این حال شما می توانید مبالغ مقرون به صرفه تری را در مقایسه با سایر مراکز نیز پرداخت کنید.

 
 

 

 

خرید جعبه مقوایی محصول با بهترین شرایط

همان طور که گفته شد، امروزه مراکز معتبری در کشورمان به ساخت جعبه مقوایی محصول می پردازند. در این بین مرکز تخصصی تارادایس به عنوان یکی از ارزنده ترین گزینه های ممکن برای خرید جعبه مقوایی به شمار می رود. این مرکز توانسته است در سال های گذشته با به کار گیری بهترین تجهیزات، جعبه های مقوایی را با درجات کیفی گوناگون و تنوع قیمتی مناسب تولید کند. همین مسئله نیز موجب شده تا خدمات ارائه شده از سوی این مرکز مناسب تمامی مشاغل در عرصه های مختلف باشد. بنابراین می توان دریافت که خرید از تارادایس، باعث می شود تا بتوانید خرید ایده آلی را تجربه کنید.

جعبه مقوایی باکیفیت و ارزان

با وجود شرایط ذکر شده، صاحبین کسب و کار های گوناگون، می توانند از این پس برای خرید جعبه مقوایی محصول، تنها به وب سایت چنین مراکزی مراجعه کنند. تارادایس با ارائه شرایط ایده آل و فوق العاده، به شما کمک می کند تا بتوانید در این عرصه موفق عمل کنید و محصولات خود را با بسته بندی های لوکس به مشتریان خود ارائه دهید.

همچنین شما می توانید از دیگر خدمات این مرکز مانند چاپ لوگو و جملات خاص بر روی این بسته بندی ها، یک جعبه خاص و ایده آل را به مشتری خود ارائه دهید تا به نوعی تبلیغات شما نیز انجام شده باشد. تمامی شرایط ذکر شده باعث شده است تا امروزه شاهد افزایش متقاضیان جعبه مقوایی باشیم و توجه کسب و کار های مختلف به این محصولات جلب شود. بنابراین شما نیز می توانید در هر عرصه ای که به فعالیت می پردازید، این محصول را با ابعاد موردنظر خودتان تهیه کنید و رضایت لازم را از کیفیت آن ها نیز داشته باشید.

 
 

 

 

جهت اطلاع از قیمت ها و دریافت نمونه کار با شماره  888 10 217 888 40 481 888 14 351  تماس بگیرید

و یا از طریق واتس اپ و تلگرام به شماره  19 100 30 0912  پیام ارسال نمایید