جعبه هارد باکس

جعبه هارد باکس

جعبه هارد باکس یا همان جعبه سخت محصول یکی از بهترین و محکم ترین انواع جعبه های مقوایی بوده که امروزه از کاربرد های بسیار گسترده ای نیز برخوردار می باشد. این جعبه های مقوایی علاوه بر استحکام بسیار بالا، از ظاهر بسیار زیبایی نیز برخوردار بوده و در انواع مدل های فانتزی طراحی و تولید می شوند. 

نام دیگر این نوع جعبه های مقوایی ، جعبه کادویی است که برای بسته بندی هدایای ارزشمند و تزئینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از انواع محصولات نظیر موبایل، زیور آلات و… آسیب پذیر بوده و امکان آسیب دیدن آن ها به خصوص در زمان حمل بسیار وجود دارد . جعبه سخت خصوصیت ویژه ای نظیر  ماندگاری و مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی به محصول داخل جعبه را می دهد.

جعبه هاردباکس، بسته بندی حرفه ای و لاکچری

اگر برای بسته بندی محصول خود به دنبال یک جعبه شیک و حرفه ای و بسیار مستحکم هستید، جعبه هاردباکس بهترین گزینه برای شما است.

فرآیند تولید جعبه هاردباکس  سریع بوده و محدودیت خاصی در ابعاد و سایز ندارند و به همین دلیل در اغلب مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند.

 این جعبه ها به دلیل استحکام بالا و ظاهر شیک و لاکچری، طیف وسیعی از موارد مصرف را پوشش می دهند، برای جعبه بازی های فکری، محصولات لوکس، شکستنی، طلا و جواهرات، عطر و ادکلن، کفش، لوازم یدکی خودرو ، و … مناسب هستند.

همچنین از این جعبه های سخت بعنوان جعبه کادویی ، جعبه بسته بندی ست مدیریتی و… نیز استفاده می شود. 

استحکام جعبه هاردباکس

با توجه به اینکه  جعبه هارد باکس کاربردهای بسیار گوناگونی داشته و در اغلب موارد جهت محافظت از کالاهای لوکس، شکستنی و یا ضربه پذیر مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین استحکام بالا امری ضروری در تولید هاردباکس محسوب می شود.  فلذا در تولید آنها از مواد و متریال با کیفیت و مستحکم استفاده می شود تا در برابر ضربه و رطوبت استحکام بالایی داشته باشد تا بتواند محافظتی حداکثری برای کالاها و محصولات مختلف داشته باشد.

تولید هارد باکس

با توجه به این که این گونه محصولات از ارزش بالایی برخوردار بوده و حتی جزء کالا های لوکس به شمار می آیند، لازم است از بسته بندی های بسیار قوی و در عین حال شیک و زیبا مانند جعبه سخت برخوردار باشند.  

در نتیجه می توان گفت که بهترین نوع بسته بندی برای حمل این گونه محصولات، جعبه سخت می باشد که در عین برخورداری از استحکام و مقاومت بالا ، از ظاهری بسیار شیک و جذاب نیز برخوردار هستند .با خرید این جعبه ها، زیبایی را به عزیزان تان هدیه بدهید .

جعبه کادویی و جعبه هدیه با هاردباکس

یکی از کاربردهای گستره هارد باکس، استفاده بعنوان جعبه هدیه یا جعبه کادویی است. جعبه های سخت تنوع بسیار زیادی داشته و در رنگ ها و طرح و حتی جنس های گوناگونی ساخته می شوند. جعبه کادوی مقوایی، جعبه طلقی، جعبه گالینگوری، جعبه چوبی و … برخی از مدلهای جعبه هاردباکس هستند. اما در بین همه این مدلها، جعبه هاردباکس مقوایی ، به دلیل صرفه اقتصادی بیشتر ، عمومیت بیشتری دارند.

ما در تارادیس امکان تولید همه نوع جعبه هاردباکس را در ابعاد و با متریال مورد نظر شما داشته و طراحان ما آمادگی کامل جهت طراحی صحیح و حرفه ای جعبه های مورد نیازتان را دارا می باشند.

قیمت هارد باکس

تعیین قیمت جعبه هاردباکس با توجه به اندازه و ابعاد و جنس مواد اولیه آن تعیین می شود. به طور مثال جنس جعبه  و نوع چاپ بر روی آن می تواند بر قیمت تأثیر مستقیم داشته باشد. اما ما به شما اطمینان می دهیم که قیمت های تمام شده تولید جعبه سخت در تارادیس بسیار رقابتی بوده و می تواند رضایت شما را جلب نماید. 

سفارش چاپ بر روی جعبه هاردباکس

در اغلب موارد، جعبه های هاردباکس بصورت ساده و خام و بدون چاپ تولید می شوند، اما برخی از مشاغل و یا محصولات، نیاز به چاپ لوگو یا نام محصول بر روی جعبه ها را دارند که در صورت نیاز ، امکان چاپ بر روی جعبه هارد باکس اختصاصی مهیا می باشد.

در صورت تمایل می توانید درخواست خود را جهت چاپ طلاکوب، نقره کوب، افست و …  را بر روی جعبه ها اعلام بفرمایید تا در سریعترین زمان ممکن سفارش شما آماده شود.

فروش هارد باکس 

تارادیس آمادگی خود را جهت فروش هارد باکس به هر تعداد که شما مایل باشید اعلام می کند. با توجه به تجربه زیاد و دارا بودن امکانات مناسب، در سریع ترین زمان ممکن سفارشات شما عزیزان را به شما تحویل خواهیم داد.

هارد باکس آماده

با توجه به زمان بر بودن تولید جعبه های هاردباکس و نیاز فورس ماژور برخی از مشتریان و به جهت رفاه شما عزیزان، تعدادی جعبه سخت آماده با ابعاد گوناگون از قبل آماده کرده ایم. در صورت نیاز به خرید هاردباکس آماده کافیست با ما با شماره 88840481 تماس بگیرید تا با توجه به ابعاد مورد نیاز شما، مناسب ترین نوع هارد باکس را تقدیمتان کنیم.

جعبه های آماده با متریال و مواد اولیه متفاوت ، در اشکال متنوع و در ابعاد و رنگ های متفاوتی تولید می شوند. این هارد باکس ها مناسب بسته بندی انواع محصولات از جمله شیرینی و شکلات، اجسام شکستنی مثل بلور و چینی و محصولات الکترونیکی مثل موبایل و یا اجناس لوکس مثل طلا و جواهر، زیورآلات، عطر و ادکلن و … می باشند.

با توجه به اینکه نیاز و سلیقه مشتریان محترم متفاوت است، ما در تارادیس این جعبه ها را در رنگ های متفاوتی تولید می کنیم تا در صورت نیاز مشتری به تطابق با رنگ سازمانی، نگرانی وجود نداشته باشد، لیکن اغلب در تولید جعبه هاردباکس سعی می شود از رنگ های خنثی مثل سفید، طوسی، خاکستری و مشکی استفاده شود که به سادگی با هر کالایی ست شده و تطبیق پذیری بالایی به همراه داشته باشد.

مزایای هاردباکس آماده

  • قیمت ارزان

مدیریت سرمایه و کاهش هزینه های جاری ، یکی از مهم ترین دغدغه های کسب و کارهای نوپا می باشد. اگر قصد دارید در هزینه های بسته بندی محصولات خود و یا جهت هدیه های تبلیغاتی سازمان و کسب و کارتان از هارد باکس استفاده نمایید، ما هاردباکس آماده را پیشنهاد می کنیم.

  • صرفه جویی در زمان

مراحل طراحی، تولید و چاپ بر روی جعبه های هارد باکس اختصاصی بسیار زمان بر و طولانی است. ولی خرید و استفاده از جعبه هاردباکس آماده بصورت آنی بوده و سفارشات شما بلافاصله پس از پرداخت آماده تحویل می باشد.

همچنین اختصاص فضای انبار مناسب جهت جعبه هاردباکس برای خیلی از کسب و کارها، مشکل است. ولی با توجه به اینکه در زمان تهیه هاردباکس آماده، به تعداد مورد نیاز سفارش گذاری انجام می شود، مشکل محدودیت جا و انبار نیز مرتفع می گردد.

  • قیمت پایین هاردباکس آماده

هاردباکس آماده فاقد چاپ و طرح بوده و در تیراژ بالا تولید می شوند، به همین دلیل قیمت تمام شده پایین تری نسبت به هاردباکس اختصاصی با طرح دلخواه دارند. به همین دلیل بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش تارادیس تماس حاصل فرمایید.

سئوالات متداول جعبه هاردباکس

بله. امکان چاپ لوگو و طرح مورد نظر مشتری به صورت محدود و در صورت سفارش بیش از 50 عدد جعبه هاردباکس فراهم است.

حداقل تعداد سفارش جعبه هارد باکس آماده 10 عدد می باشد.

سایر خدمات