ست مدیریتی

ست مدیریتی به منظور کاربرد مدیران برای استفاده بر روی میز اداری خود، همچنین به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مدیران ارشد و نیز بهترین بازاریابی برای برندسازی نام و اعتبار شرکت محسوب می شود.

از این جهت جایگزین کردن ست های مدیریتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی علاوه بر آنکه بسیار شیک و لاکچری می باشد، می تواند موجب صرفه جویی در هزینه های آن سازمان باشد.
همچنین این امر انتقال حس ارزشمندی به مشتری و نیز جلب اعتماد او، اعتبار روزافزون شرکت و تاثیر گذاری بیشتر، جهت جذب مخاطب برای استفاده از محصولات و خدمات دیگر ست های مدیریتی یا رومیزی می باشد.

انواع ست مدیریتی یا رومیزی

از آنجایی که ست مدیریتی رومیزی یکی از مواردی است که می تواند در اعتبار و پرستیژ هر مدیر در یک شرکت موثر باشد،  امکان درج نام و یا لوگوی شرکت بر روی آن نیز وجود دارد. این نوع از هدایای تبلیغاتی بعنوان هدایای نفیس تبلیغاتی دسته بندی می شوند.

زیردستی، منگنه، پانچ، قلم و خودکار، پاکت نامه بازکن، جاچسبی، ساعت رومیزی، قاب عکس رومیزی، کلاسور، کازیه، جای کاغذ یادداشت، جاتقویمی، جای سوزن ته گرد ، کلیپس و تمامی وسایلی که برای یک میز اداری لازم است در ست های مدیریتی وجود دارد.

انواع ست ها با مدل چوب پارامتریک، چوبی مدل المان، ست مدیریتی چوب مدل هگزان، ست مدیریتی پلاستیکی، ست های رومیزی واران  و غیره موجود هستند که با توجه به سلیقه و سبکی که مورد نظر مشتریان قابل تهیه و تولید می باشد.

اگر به دنبال قیمت های ارزان تر و نیز وسایل کمتری برای ست مدیریتی هستید می توانید از ست های اداری چوبی و فلزی  5 الی 6  تکه برای ست رومیزی خود استفاده کنید.

تارادیس با سال ها سابقه درخشان در تولید و چاپ ست های مدیریتی پذیرای سفارشات مطابق سلیقه و خواست شما عزیزان در زمینه چاپ لوگو , آرم مورد نظر و طرح های گرافیکی بر روی این ست می باشد.