آفتابگیر خودرو

آفتابگیر خودرو

آفتابگیر خودرو وسیله ای است که از تابش مستقیم نور خورشید به داخل خودرو جلوگیری می کند و با نام های مختلفی در بازار شناخته شده است؛ از جمله این نام ها می توان به سایه بان خودرو ، آفتابگیر ماشین ، آفتابگیر تبلیغاتی اشاره کرد.  آشنایی با آفتابگیر خودرو

این وسیله در فصول گرم سال بسیار کاربردی و ضروری است و خودرو را از آسیب های احتمالی که ممکن است نور خورشید به داشبورد و فرمان وارد کند محافظت می کند.

از ویژگی های کاربردی آفتابگیرها سبک، قابل حمل بودن،  نصب و جمع شدن سریع و راحتی استفاده از آن ها می باشد. اگر به دنبال رفاه و آسایش سرنشینان خودرو و همینطور سلامت اتومبیل خود هستید از آفتابگیر جلو و عقب شیشه خودرو نیز استفاده کنید.  آشنایی با آفتابگیر خودرو

امروزه استفاده از آفتابگیر خودرو فراگیر شده و هر روز تعداد بیشتری از اتومبیل ها را مشاهده میکنیم که از آفتابگیر استفاده می کنند. همین امر استفاده از تبلیغات بر روی آفتابگیر را ارزشمند و پرفایده می نماید. چرا که در هر کوی و برزنی می توان از یک بیلبورد تبلیغاتی مناسب بهره جست.

امروزه به دلیل کاربردی و پرطرفدار بودن آفتابگیر ، در ساخت آن از طرح های چشمگیر و خلاقانه ای استفاده می کنند. تارادیس با تجربه بیش از 20 سال فعالیت در حوزه چاپ و تبلیغات ، مشاوری امین و کاربلد در این زمینه محسوب میشه .