فلاسک تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی از آن دسته هدایای تبلیغاتی است که همه جا قابل استفاده است. در محل کار و اداره گرفته تا مدرسه و مسافرت و پیک نیک می شود از فلاسک تبلیغاتی استفاده کرد. حتی برخلاف تصور عده ای که فکر میکنند فلاسک فقط برای نوشیدن چای مناسب است، فلاسک ها به دلیل داشتن عایق حرارتی، برای نگهداری دمای مایعات در حالت های گرم و سرد کاربرد دارد.  و این یعنی که میتوان به عنوان کلمن هم استفاده شود.

طراحی و مواد مورد استفاده در ساخت فلاسک ها به گونه ای است که مواد داخل آنها را در برابر گرما و سرما عایق می نماید. از دیگر مزایای فلاسک تبلیغاتی می توان به طول عمر بالای آنها اشاره کرد. 

پس فلاسک تبلیغاتی می تواند در هر مکانی و برای هر نوع نوشیدنی از قبیل چای، قهوه، آب میوه خنک، آب سرد، شربت و … مورد استفاده قرار گیرد. خصوصاً مدل های استوانه ای آن را می توان بعنوان قمقمه آب نیز استفاده کرد. این قابلیت ویژه فلاسک آن را به وسیله ای بسیار ارزشمند جهت هدیه تبلیغاتی تبدیل کرده است.

صرف نظر از اندازه، مدل و شکل ظاهری فلاسک ها، میتوان طرح مورد نظر را بر روی آن چاپ کرد. از حک لیزری گرفته تا چاپ تامپو را میتوان بر روی فلاسک یا قمقمه تبلیغاتی پیاده سازی کرد.

چرا فلاسک تبلیغاتی ؟

نوشیدنی مورد علاقه ایرانی ها چای است و ما در هر مناسبتی و به هر بهانه ای از جمله رفع خستگی، دفع سرماخوردگی، میهمانی، مسافرت، شادی ها و … چای می نوشیم. همچنین خیلی از افراد عادت به نوشیدن قهوه فوری و یا شکلات داغ و امثال انها را دارند و در منزل و محل کار نیز بصورت مداوم از انواع نوشیدنی گرم و سرد استفاده می نمایند. به همین دلیل فلاسک تبلیغاتی می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت معرفی برند شما باشد، زیرا بصورت مدادم در معرض دید افراد و اطرافیان قرار می گیرد.

فلاسک تبلیغاتی ارزان

فلاسک تبلیغاتی را می توان بعنوان یکی از ارزشمندترین نوع هدایای تبلیغاتی به شمار آورد، چرا که با مقایسه ی هزینه و فایده، متوجه راندمان بالای آن در تبلیغات می شویم. با این حال شما می توانید با توجه به بودجه تبلیغاتی خود، فلاسک تبلیغاتی ارزان تر یا متناسب با نیاز خود را سفارش دهید.

همچنین در صورتی که بودجه تبلیغاتی شما محدود باشد ما به شما هدایای تبلیغاتی ارزانتری مثل خودکار فلزی تبلیغاتی، خودکار پلاستیکی تبلیغاتی،  موس پد تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، لیوان و ماگ تبلیغاتی و سایر هدایای تبلیغاتی را پیشنهاد می دهیم.

سایر خدمات