تقویم رومیزی چیست و چه کاربردی دارد؟

عناوین مهم

مقدمه

مطلب امروز را به تقویم رومیزی اختصاص دادیم زیرا از دیرباز وجود تقویم ، سررسید، سالنامه و … در فرهنگ های مختلف دارای جایگاه خاصی می باشد. تقویم رومیزی چیست؟

با کمک تقویم رومیزی می توانیم با انواع رسوم ها، رویداد ها و دیگر اتفاق های رخ داده در تاریخ و زمان وقوع آن ها در طول سال با خبر شویم که با دانستن این رویداد ها می توانیم یاد برخی از چهره های نامدار مذهبی و هنرمندانی را که دیگر در کنارمان نیستند را زنده نگه داریم. تقویم رومیزی چیست؟

علاوه بر این نکته که تقویم رومیزی می تواند به عنوان وسیله ای جهت یادآوری رویداد ها باشد می تواند در داشتن برنامه ای روزانه و هماهنگ کردن قرار های ملاقات و جلسه ها نیز کمک کند. با وجود این ویژگی ها، جالب است بدانید که تقویم رومیزی توانسته در عرصه تبلیغات و برندینگ نیز جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد که در ادامه با آن بیش تر آشنا خواهید شد.

تقویم رومیزی چیست؟

همانطور که از نام این تقویم مشخص است می توانید از آن در هر مکان و یا روی میز استفاده نمایید. برای شناختن اجزای تشکیل دهنده این تقویم بهتر است از پایه سخت آن شروع کنیم که برای استحکام بیش تر در وسط آن از مقوای سخت استفاده شده که برای زیبایی و دوام بیش تر این لایه را از طریق چاپ با روکش سلفون یا گالینگور و گلاسه پوشش می دهند و برای صفحات رویه تقویم رومیزی از جنس مقوای گلاسه در گرماژهای مختلف استفاده می گردد.   تقویم رومیزی چیست؟

زمانی که برگه ها بسته به سلیقه و نیاز مشتریان به صورت اختصاصی و عمومی طراحی و آماده شدند، می توان آن را با استفاده از فنر به بخش بالایی پایه متصل نمود. قصد شما از چاپ تقویم رومیزی افزایش درآمد روزمره ، امور تبلیغاتی و جذب مشتریان بیش تر است، پیشنهاد می شود که تقویم رومیزی را بسته به نوع فعالیت خود و هم رنگ با لوگوی برندتان استفاده نمایید، همچنین استفاده از شماره تماس و قرار دادن آدرس شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می تواند راهی برای نمایش نمونه کارهایتان باشد. تقویم رومیزی چیست؟

آنچه باید در رابطه با تقویم رومیزی بدانید: 

زمانی که قصد دارید تقویم رومیزی مناسب را انتخاب کنید، نمونه های مختلفی را در مقابلتان می گذارند که می تواند شامل تقویم رومیزی ( پایه گالینگوری، پایه چوبی، پایه MDF و پایه پلکسی ) باشد برای انتخاب راحت تر بهتر است با ویژگی تک تک آن ها آشنا شوید تا بتوانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. بدین منظور در زیر برخی از اصلی ترین ویژگی های تقویم رومیزی را قرار داده ایم : تقویم رومیزی چیست؟

  • تقویم رومیزی دارای تاریخ های میلادی ، شمسی و قمری می باشد. تقویم رومیزی چیست؟
  • شامل تمامی مناسبت ها و اطلاعات جامع است که عموما در بخش پایین صفحه قرار دارند. تقویم رومیزی چیست؟
  • قادرید تقویم رومیزی را بسته به جنس، رنگ ، سایز و میزان بودجه خود طراحی کنید.تقویم رومیزی چیست؟
  • صفحات تقویم رومیزی می توانند بسته به در خواست شما به صورت هفت یا سیزده صفحه ای باشند.تقویم رومیزی چیست؟
  • یکی از ویژگی های تقویم رومیزی در این است که می توان آن را در دو نسخه عمومی و اختصاصی طراحی نمود. تقویم رومیزی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *