سفارش چاپ کاور مقوایی سررسید

عناوین اصلی

سفارش چاپ کاور مقوایی سررسید

یکی از مهمترین بخش های طراحی سررسید، کاور می باشد. کاور هایی که برای سررسیدها به کار گرفته می ‌شوند مدل های متفاوتی دارند. کاور مقوایی سررسید به عنوان بهترین و جذاب ترین مدل کاور شناخته می‌ شود. شما می‌ توانید کاور پارچه ای سالنامه برای سال 1402 را انتخاب کنید. البته باید بدانید که هر یک از کاورها برای سررسیدهای متفاوتی مناسب هستند. به عنوان مثال شما نمی ‌توانید کاورهای مقوایی معمولی را برای تولید سررسید های لاکچری و خاص انتخاب کنید.

کاورهایی که برای سررسیدهای خاص و لاکچری انتخاب می‌ شوند مدل خاصی دارند. جعبه سررسید را با استفاده از کاورهای مقوایی طراحی می‌ کنند. هر یک از جعبه ‌های سررسید برای قرار دادن سررسید های لاکچری طراحی می‌ شوند. دقت داشته باشید که جهت سفارش چاپ کاورهای مقوایی سررسید می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. بر اساس تعداد سررسید هایی که جهت چاپ سفارش می دهید، بهترین کاورهای مقوایی برای سررسیدهایتان طراحی می گردند.

 
سفارش چاپ کاور مقوایی سررسید 2

انواع کاورهای سررسید

کاور های سررسید در مدل‌ های متفاوتی تولید می گردند. کاور های مقوایی، کاور پارچه‌ ای سالنامه برای سال 1402، کاور چرمی، ابریشمی و … به عنوان مهم ترین کاور هایی شناخته می شوند که برای تولید سررسید ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. شما با شناخت مدل های متفاوت کاور ها به راحتی می توانید یکی از آنها را برای سررسید های مورد نظر خود سفارش دهید. انواع کاورهایی که برای سررسیدها به کار گرفته می ‌شوند را در وبسایت تارادیس مشاهده خواهید کرد.

کارشناسانی که در این وب سایت فعالیت می ‌کنند تمامی مدل های بروز کاورها را در صفحات مشخص شده قرار می ‌دهند. بر همین اساس شما می ‌توانید جدیدترین و به روز ترین کاور های سررسید را در این وب سایت بررسی نمایید. دقت داشته باشه که هر یک از مدل های کاور سررسید با قیمت متفاوتی به فروش می رسند.

قیمت کاور مقوایی سررسید

قیمت کاور مقوایی سررسید نسبت به دیگر کاور ها مناسب تر می باشد. البته باید بدانید که مقوای به کار گرفته شده برای تولید کاور سررسید مهمترین فاکتوری است که قیمت آن را تعیین می‌ کند. برخی از مقواهایی که جهت طراحی کاور استفاده می شوند گرانتر هستند. اما برخی دیگر از کارهای مقوایی با قیمت مناسب تری به فروش می رسند.  قیمت کاورهای مقوایی به صورت روزانه در وب سایت اعلام می گردد.

در صورتی که تعداد زیادی از کارهای مقوایی را برای سررسید سفارش دهید هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. سفارش شما در صورتی که عمده باشد قیمت مناسب تری را ارائه خواهید داد. توجه داشته باشید که قیمت تمامی کاورهای مقوایی سررسید را از نظر جنس، رنگبندی، ابعاد، مدل و … باید بررسی کنید و سپس سفارش تان را به ثبت برسانید.

طراحی-و-تولید-سررسید

پیشنهاد شگفت انگیز

انواع مدلهای تقویم سررسید وزیری، پالتویی، اروپایی، خشتی ، اختصاصی و ...

سفارش چاپ کاور مقوایی سررسید 3

فروش مدل های متنوع کاور سررسید سال 1402

امروزه فروش مدل های متفاوت سررسیدهای سال ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی انجام می شود. کاور پارچه‌ ای سالنامه برای سال 1402، به کار گرفته خواهد شد. همچنین کاورهای مقوایی، چرمی، مخملی و … را جهت تولید سررسید های سال 1402 به کار می‌ گیرند. فروش اینترنتی انواع سررسید ها با کاور های مقوایی توسط بسیاری از تولیدکنندگان انجام می‌ شود. اما شما باید بدانید که برخی از تولیدکنندگان شرایط خرید مناسبی را برای مشتریان فراهم نمی‌ کنند. به همین دلیل امکان دارد شما سفارش تان را بعد از مدت زمان طولانی دریافت کنید و همچنین کیفیت سفارشات مناسب نباشد.

 به همین دلیل باید تنها به فروشندگانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند و می ‌توانند جعبه سررسید و کاور های سررسید را در کمترین بازه زمانی تحویل دهند اعتماد نمایید. تارادیس فروش انواع کاورهای سررسید سال 1402 را با بهترین قیمت و در کمترین بازه زمانی بر عهده دارد. شما می توانید با کارشناسان فروش تارادیس برای انتخاب بهترین کاور سررسید مشورت کنید تا شما را راهنمایی نمایند.

کاور مقوایی سررسید لاکچری

سررسید های لاکچری باید کاور های زیبایی داشته باشند. سررسید های به لاکچری را می توانید با کاور های مقوایی تزیین کنید. همچنین برخی از سررسید های لاکچری کاور مقوایی دارند. شما می‌ توانید کاور مقوایی سررسید لاکچری را بین از بین رنگ های متفاوت انتخاب کنید. برخی از رنگ های کاورها لوکس و جذاب هستند که برای سررسید های لاکچری انتخاب مناسبی به شمار می روند. برخی دیگر از رنگ بندی های کاور مقوایی به گونه ای هستند که برای سررسید های معمولی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

شاخص کاور سررسید

پیشنهاد شگفت انگیز

انواع مدلهای کاور سررسید و سالنامه را در اینجا مشاهده بفرمایید.

سفارش چاپ کاور مقوایی سررسید 4

جهت انتخاب بهترین کاور مقوایی برای سررسید لاکچری باید جنس آن را به خوبی بررسی کنید. جنس مقوایی که روی سررسید لاکچری به کار گرفته می شود باید با دوام و مناسب باشد. سررسید های لاکچری تفاوت زیادی با سررسید های معمولی دارند. این نمونه از سررسید ها را با استفاده از بهترین متریال ها تولید می کنند و قیمتشان تا حدودی بالاتر است. بنابراین باید این مسائل را بدانید و سپس خریدتان را انجام دهید.

سفارش چاپ کاور مقوایی سررسید 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *