تولید انواع تقویم

تولید انواع تقویم
بدون استفاده از کاغذ باکیفیت یا روکش مناسب در تولید انواع تقویم، محصول نهایی طول عمر کوتاهی خواهد داشت

طراحی، صحافی و تولید انواع تقویم با تارادیس؛ از رومیزی تا دیواری

تقویم‌ها، چه در فضاهای اداری و چه در فضای خانه و منزل، مدت زمان زیادی را با ما همراه هستند؛ گاهی نزدیک به یک سال! به همین خاطر محتویات و مندرجات آن‌ها، فرصت این را دارند تا در مدت زمان طولانی، در ذهن مخاطب جا خوش کرده و برخی مفاهیم را در ذهن او حکاکی کنند؛ از یک حس خاص بخاطر دیدن یک عکس گرفته تا یک جمله اثرگذار و ماندگار. همین موضوع باعث شده تا تولید انواع تقویم، به راهکار و ابزاری در جهت تبلیغات و ارتباط با مشتری بدل شود.

برندهای معتبر با تولید انواع تقویم رومیزی، تقویم زیردستی و یا تقویم دیواری اختصاصی، سعی در برقراری ارتباط با مشتریان دارند. شاید این شیوه تا حدی سنتی و قدیمی به نظر برسد و تصور کنید از کارآمدی لازم برخوردار نیست. اما استانداردها و اصول تارادیس در تولید انواع تقویم، عکس این موضوع را نشان می‌دهند. اما راز برتری محصولات تارادیس در این حوزه، در رعایت چه معیارهایی نهفته است؟  رامون چاپ

تارادیس از بهترین متریال ممکن استفاده می‌کند

یکی از موضوعات بسیار مهم و کلیدی که متأسفانه گاهاً مغفول واقع می‌شود، لزوم استفاده از متریال عالی در تولید انواع تقویم است. تجربه نشان داده که استفاده از متریال باکیفیت و عالی، ثمرات متعددی دارد. در وهله اول استفاده از متریال خوب، ضامن طول عمر تقویم اختصاصی شماست. این یعنی تقویم رومیزی یا مثلاً تقویم زیردستی که شما به مشتریان خود اعطا می‌کنید، تحت تأثیر شرایط محیطی، مقاومت بالایی داشته و به‌سادگی با فرسودگی با پارگی مواجه نمی‌شود.

در وهله دوم اما کیفیت متریال در حسی که به مشتری یا مخاطب خود القا می‌کنید، مؤثر است. مخاطبان بدون داشتن دانش فنی و تخصصی در مورد انواع کاغذ، برش مقوا یا مثلاً شناخت انواع روکش و نایلون، با لمس کالایی اهدایی شما، حس خاصی را در ذهن تجسم می‌کنند. اگر می‌خواهید نتیجه تولید انواع تقویم رومیزی، ایجاد یک حس مثبت، یونیک و سرشار از پرستیژ در ذهن مخاطب باشد، باید از بهترین متریال‌ها استفاده کنید.

تولید انواع تقویم
اگر در طراحی به موفقیت دست یابید، پیام برند شما فرصت این را دارد تا یک سال مداوم همراه با مخاطب باشد!

مقرون به صرفه بودن در عین استفاده از متریال عالی در تولید انواع تقویم

استفاده تارادیس از بهترین متریال موجود، نباید نگرانی شما در مورد قیمت را به همراه داشته باشد. مجموعه تارادیس، بالا بودن کیفیت نهایی محصول و رعایت معیارهای حرفه‌ای در تولید انواع تقویم را، ضامنی برای افزایش قیمت نمی‌داند. این مجموعه در عین استفاده از بهترین متریال و پیروی از ریزبینانه‌ترین معیارها، همواره در تلاش است تا قیمت‌ها را در سطح رقابتی نگه دارد.

با کاهش حاشیه سود، استفاده از زیرساخت‌های وسیع تولید انبوه و همچنین قدرت بالا در تأمین مواد اولیه، تارادیس رضایت مشتریان از قیمت‌های نهایی را تضمین می‎‌کند. به هر حال اصول کاری و معیارهای تارادیس، رضایت مشتریان را بیش از بالا بودن حاشیه سود، مهم می‌پندارد. این موضوعی است که خود شما نیز با تنها یک بار تجربه همکاری، متوجه آن خواهید شد.

طراحی حرفه‌ای به اندازه متریال خوب اهمیت دارد

در طراحی انواع تقویم، فارغ از نوع و کاربردی که دارند، باید برخی از نکات و معیارهای اساسی یک طراحی حرفه‌ای رعایت شوند. از دقت در خوانا بودن جداول و محل استقرار روزشمار تا تفکیک فضاها برای تبلیغات یا مثلاً درج تصویر؛ همین موضوع باعث شده تا این کار امری حرفه‌ای و برآمده از تخصص باشد. استفاده از متریال خوب در تولید انواع تقویم، فقط شرط لازم برای داشتن یک محصول موفق است اما شرط کافی، بهره‌مندی از یک طراحی عالی است.

یک تقویم رومیزی یا تقویم دیواری، هر قدر هم از متریال خوبی ساخته شده باشد اما خوانا نباشد یا نتواند پیام برند شما را به شکل اثرگذاری منتقل کند، در نهایت محکوم به شکست است. این در حالی است که در محصولاتی مانند تقویم دیواری، عامه مشتریان تنها در صورتی که تقویم اختصاصی برند شما تمایز با سایرین داشته باشد، آن را بر روی سطح دیوار یا در نصب می‌کنند. این یعنی تمایزبخشی و ایجاد حس تفاوت، بخش لاینفک یک طراحی موفق برای انواع تقویم‌هاست.

تولید انواع تقویم
با تارادیس، تقویم‌ها را دقیقاً در زمان مناسب به مخاطبان خود اهدا می‌کنید

وقت‌شناسی و تحویل به موقع؛ تارادیس برای برنامه‌های شما احترام قائل است

همیشه و تحت هر شرایطی، احترام به برنامه زمانی مشتریان، یک اصل کلیدی و غیرقابل انکار است. اما در مورد تولید انواع تقویم، اهمیت این موضوع دوچندان خواهد شد. اهدای تقویم تبلیغاتی، موقعیت خاص خود را داشته و اگر در بزنگاه مناسبی انجام نشود، در عمل هیچ اثرگذاری ندارد. شما نمی‌توانید تقویم سال نو را پس از عید در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهید. حتی بهتر است قدری با فاصله زمانی مناسب نسبت به تحویل سال این کار را انجام دهید. همین موضوع باعث می‌شود تا حساسیت زمانی نسبت به این موضوع افزایش یابد.

ما نیز در تارادیس کاملاً نسبت به این موضوع آگاهی داریم و اهمیت زمانبندی در این کار را درک می‌کنیم. به همین خاطر پروسه تولید و صحافی انواع تقویم، همواره در اولویت زمانی بوده و محال است این کالا را دیرتر از موعد تعیین‌شده در اختیار مشتریان قرار دهیم. گستردگی زیرساخت‌ها و استفاده از ملزومات پیشرفته، کمک کرده تا مجموعه تارادیس همواره حتی تحت فشار بیشترین حجم سفارش‌ها نیز، در پایبندی به تعهدات زمانی خود سربلند باشد. پس برای تقویم دیواری، تقویم زیردستی و یا تقویم رومیزی با خیال راحت روی ما حساب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *