آشنایی با طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی

طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی 2

عناوین اصلی

آشنایی با طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی 2 حلقه، 4 حلقه و … با جعبه

معمولا افراد با شنیدن نام زونکن به شرکت‌ها و محیط‌های اداری فکر می‌کنند . اغلب افراد گمان می‌کنند که زونکن فقط در شرکت‌ها کاربرد دارد. اما این‌چنین نیست و در منزل هم می‌توانید برای نگهداری برگه‌های خود از یک زونکن استفاده کنید.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با این دو محصول آشنا کنیم و در مورد تفاوت‌های آن‌ها سخن بگوییم. سپس در مورد طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی 2 حلقه، 4 حلقه و … با جعبه صحبت می‌کنیم . با خواندن این مقاله به خوبی با تفاوت‌های بین زونکن و کلاسور آشنا خواهید شد و برای کارهای خود از آن‌ها استفاده خواهید کرد.

تعریف زونکن و کلاسور

کلاسور و زونکن به پوشه‌ها یا پرونده‌هایی می‌گویند که جنس محکمی دارند و معمولا از مقوا، پلاستیک یا چوب ساخته می‌شوند و کاربردهای زیادی دارند که می‌توانید متناسب با کار خود از آن‌ها استفاده کنید.

اگر به دنبال طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی هستید باید به شرکت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراجعه کنید و زونکن و کلاسورهای زیبایی داشته باشید که توجه همگان را به خود جلب می‌کنند.

شاید برای شما هم جالب باشد که کلاسور توسط یک فرد آلمانی اختراع شده است.

کلاسورها استانداردهای گوناگونی دارند و با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید. به طور مثال کلاسورها بین 200 تا 500 برگ گنجایش دارند.

 
 

 

 

طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی 3

زونکن‌ها هم به کمک یک گیره‌ی فلزی کاغذ‌ها را نگهداری می‌کنند. توجه داشته باشید که برای نگهداری کاغذ‌ها در زونکن باید آن‌ها را پانچ کنید. قبل از پانچ کردن به نوع زونکن توجه کنید که چند حلقه دارد و کاغذها را با توجه به آن پانچ کنید.

آشنایی با نحوه طراحی و تولید

اگر یک طرح خاص دارید یا اینکه می‌خواهید آرم و لوگوی خود را بر روی کلاسورها و زونکن‌ها قید کنید باید کار را به کاردان بسپارید. برای این کار می‌توانید به شرکت تارادیس مراجعه کنید و سفارشات خود را به ما بسپارید.

بهتر است قبل اینکه برای طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اقدام کنید با برخی از تفاوت‌های زونکن و کلاسور به خوبی آشنا شوید.

طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی 4

تفاوت زونکن با کلاسور

  • تعداد حلقه‌های کلاسور بیشتر از زونکن است.  معمولا زونکن‌ها به صورت دو حلقه هستند در حالی که کلاسورها حلقه‌های بیشتری دارند. توجه داشته باشید که هنگام طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی 2 حلقه، 4 حلقه و … با جعبه می‌توانید تعداد حلقه‌های آن را مشخص کنید و سفارش خود را ثبت کنید.
  • نوع باز و بسته شدن کلاسور و زونکن هم یکی دیگر از تفاوت‌های آن‌هاست.  برای باز کردن حلقه‌های کلاسور باید با فشار دادن دو قسمت که در بالا و پایین حلقه‌ها می‌باشد آن‌ها را باز کرد یا اینکه به صورت جداگانه حلقه‌ها را باز کنید.  اما برای باز کردن حلقه‌های زونکن باید اهرم مخصوص آن را به سمت بالا بکشید. هنگام طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی 2 حلقه، 4 حلقه و … با جعبه باید به این نکات هم توجه داشت.
  • بسیاری از زونکن‌ها حلقه‌ی انگشتی دارند که به کمک آن می‌توانید به راحتی زونکن‌ها را از قفسه‌ها بیرون بیاورید اما این حلقه‌ی انگشتی در کلاسورها وجود ندارد و هیچ کاربردی در آن‌ها ندارد.
  • هنگام طراحی و چاپ زونکن و کلاسور باید به کاربردها و مخاطبان آن‌ها توجه کنید.  زیرا مخاطبانی که از کلاسور استفاده می‌کنند معمولا دانشجو هستند و برای نوشتن جزوه از آن استفاده می‌کنند.  اما از زونکن برای بایگانی استفاده می‌شود و برگه‌های زیادی را می‌توان در آن قرار داد.

تارادیس: رامون چاپ

شرکت تارادیس یکی از معتبرترین شرکت ها در عرصه چاپ و تبلیغات می باشد. اگر به  زونکن و کلاسور اختصاصی  نیاز دارید می‌توانید با شماره های 88810217 ، 88840481 ، 88814351 و یا 09123010019 تماس حاصل نمایید.

نحوه طراحی و چاپ زونکن و کلاسور به شما بستگی دارد. به طور مثال اگر می‌خواهید تبلیغ کسب و کار یا محصولات خود را انجام دهید می‌توانید طراحی‌های خود را به صورت تبلیغاتی انجام دهید. یا اینکه می‌توانید آرم شرکت خود را بر روی آن‌ها چاپ کنید .

بهتر است نحوه طراحی و چاپ را به کارشناسان حرفه‌ای موسسه تارادیس بسپارید که یک محصول با کیفیت و زیبا را به شما تحویل دهند که در عین زیبایی که دارند، برند شما را به خوبی معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *