طراحی و چاپ ساک خرید

طراحی و چاپ ساک خرید اختصاصی با تارادیس؛ یک اهرم تبلیغاتی جذاب و اثرگذاری

یکی از متداول‌ترین کالاهای تبلیغاتی که گاهی به عنوان هدیه تبلیغاتی و گاهی به عنوان پوشش و بسته‌بندی محصولات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد ساک خرید است؛ ساک خرید اختصاصی، می‌تواند به بیلبورد سیار شما تبدیل شود! ماهیت خاص ساک خرید، باعث شده تا در طول استفاده و حمل به طور مداوم در معرض دید سایرین باشد و این یعنی فرصتی عالی برای تبلیغات و درج برند!

اگر طراحی و چاپ ساک خرید اختصاصی به درستی انجام شود، در عمل دیده شدن برند در نظر دیگران را تضمین کرده و یک بیلبورد زیبا، جذاب، سیار و در عین حال بادوام از ایده برند خود ایجاده کرده‌اید.

حال اما پرسش اینجاست که چه عواملی برای دستیابی به این هدف الزامی هستند؟ آیا تحت هر شرایطی و با هر شکلی از چاپ ساک خرید، می‌توان انتظار این میزان از اثرگذاری را داشت؟ تارادیس به این پرسش پاسخ می‌دهد.

شرط اول؛ استفاده از متریال باکیفیت

وقتی که پای طراحی و چاپ ساک خرید اختصاصی در میان باشد، اولین چیزی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید، متریال مورد استفاده است. استفاده از متریال خوب، اولین چیزی است که مشتری و مخاطب شما را تحت تأثیر قرار داده و او را به استفاده از ساک خرید شما ترغیب می‌کند. ناظرین و سایر افراد نیز شاید در یک مشاهده گذری در خیابان نتوانند کیفیت متریال مورد استفاده در محصول شما را حس کنند اما به هر حال در اولین مواجهه جدی با نماد تبلیغاتی برندتان، به سرعت کیفیت متریال را درک خواهند کرد.

برخی از آژانس‌های تبلیغاتی و حتی خود مشتریان بخاطر کاهش قیمت، به متریال‌ها با کیفیت پایین و نامناسب روی می‌آورند، این بزرگترین صدمه به وجهه برند آن‌هاست.

ما در تارادیس به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در عین استفاده از بهترین متریال‌ها، با وجود حاشیه سود کمتری که تارادیس دریافت می‌کند، همچنان به قیمت‌های رقابتی دسترسی داشته باشید. به هر حال متریال مورد استفاده در چاپ ساک خرید اختصاصی برندتان، دیدگاه شما را به مشتریان نشان می‌دهد و این به هیچ عنوان قابل ریسک نیست!

طراحی و چاپ ساک خرید
مقوا و متریال‌های کاغذی، همچنان گزینه جذابی برای چاپ ساک خرید هستند

داشتن تم و قالب کلی الزامی است؛ متمایز بودن خود را نشان دهید

مردم ممکن است در حال عبور از مکان‌های شلوغ، پشت ویترین‌ها، در پاساژها و یا حتی پیاده‌روها، هزاران ساک دستی و نایلون خرید را در دست رهگذران مشاهده کنند. اما کمترین توجهی را به آن‌ها نداشته باشند. با این حال اما برای خودتان نیز پیش آمده که ناگهان یک ساک دستی خاص، از بین عبور صدها نفر نیز توجه شما را ربوده است. اینجاست که اهمیت قالب، تم و رنگبندی خودنمایی می‌کند! این توانمندی طراح آن ساک خرید را نشان می‌دهد که توانسته با متمایز ساختن خود از سایرین، توجهات ویژه‌ای را به تسخیر درآورد.

اگر شما نیز می‌خواهید چنین محصولی را در نتیجه طراحی و چاپ ساک خرید اختصاصی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً با تارادیس ارتباط برقرار کنید. کارشناسان این مجموعه با درک ماهیت برند و شکل کسب‌وکاری که دارید، می‌توانند طرح‌هایی خلاقانه و تم‌هایی منحصربفرد را در اختیار شما قرار دهند.

طراحی و چاپ ساک خرید
هر محصول بسته به هدف مشخصی و برای تحت تأثیر قرار دادن قشر خاصی از مخاطبان مناسب است

داشتن فضای کافی، استحکام بالا و طول عمر مناسب؛ از جزئیات فنی غافل نشوید!

یک ساک خرید تبلیغاتی، حتی با وجود داشتن انبوهی از طرح‌ها، رنگ‌ها و نقش‌ها و وظیفه‌ای که در حوزه تبلیغات و بازنمایی برندتان دارد، باز هم در نهایت قرار است یک ساک باشد! به بیانی دیگر تمام آن قابلیت‌ها و زیبایی‌ها، در کنار کاربردی بودن ساک است که معنا پیدا می‌کند. این یعنی در چاپ ساک خرید اختصاصی برای یک برند، باید در اوج دقت به ظرافت و اثرگذاری ظاهری، به موضوعاتی مانند فضای کافی، استحکام و طول عمر مناسب توجه داشت. فضای کافی و داشتن گنجایش مناسب، مخاطب را به استفاده از محصول شما تشویق کرده و استحکام و طول عمر، تداوم این استفاده را تضمین می‌کنند.

در تارادیس نیز بر این موضوع تأکید ویژه‌ای وجود دارد. به نحوی که همواره بدون اولویت‌بندی و ارجحیت یکی از جنبه‌ها بر دیگری، زیبایی و کارایی به یک اندازه مورد توجه قرار می‌گیرند. به هر حال موفقیت در چاپ ساک خرید تبلیغاتی مستلزم سنجیدن تمام جوانب این پروسه است.

طراحی و چاپ ساک خرید
نباید از جذابیت‌های محصولات پارچه‌ای نیز غافل شد

تارادیس گوناگونی محصولات را در چاپ ساک خرید نیز تضمین کرده است

یکی از موضوعات بسیار مهم و اساسی، نبود محدودیت در انتخاب است. مهم نیست قصد سفارش طراحی و چاپ ساک خرید را داشته باشید یا مثلاً خرید یک خودکار؛ در هر حال همه مشتریان به داشتن انتخاب‌های متعدد علاقه دارند. ما نیز در تارادیس عمیقاً به این موضوع اعتقاد داریم که هیچ محدودیتی نباید متوجه ابتکار عمل و خواست مشتریان باشد. در همین راستا همواره در تلاش هستیم تا طیف وسیعی از انتخاب‌ها را در هر حوزه در اختیار آن‌ها قرار دهیم. خدمات چاپ ساک خرید نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما در همکاری با تارادیس می‌توانید هر یک از انواع ساک را بسته به نیاز خود انتخاب کنید. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساک خرید مقوایی

  • ساک خرید کاغذی

  • ساک خرید تحریر

  • ساک خرید کرافت

  • ساک خرید گلاسه

  • ساک خرید پارچه‌ای

  • ساک خرید متقال

  • ساک خرید سوزنی پرسی و ساک خرید سوزنی دوختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *