معرفی رول آپ و استند

عناوین اصلی

معرفی رول آپ و استند

استند در تعریف کلی و جامع به هرگونه ابزار و وسایلی که به ارائه بهتر ، سریعتر و جذاب‌تر محتوا ، اطلاعات ، محصول و خدمات شما کمک می‌کند، اطلاق می‌شود. ممکن است این سوال پیش بیاید که استند چیست، چه کاربرد هایی دارد و چه انواعی از آن موجود است. در ادامه به توضیح سوالات مطرح شده و معرفی انواع استند خواهیم پرداخت.

معرفی رول آپ و استند 2

تعریف استند :

در مرحله ی اول استند نوعی روش تبلیغاتی برای به معرض گذاشتن محصول است. در واقع نوعی عامل خاموش برای تبلیغ بی کلام محصول شما در جایگاه فروش.

استند را می توان با در نظر گرفتن فاکتور های مختلف در چندین دسته قرار داد:
تقسیم بندی استند بر مبنای مواد ساخت شامل : استند فلزی, استند پلکسی و استند چوبی می باشد, که خود استند چوبی نیز از انواع MDF, نئوپان و چوب های خاص مثل گایاک، آبنوس، گردو، راش و… برای به نمایش در آوردن محصولات لوکس تشکیل شده است. از انواع دیگر استندها می توان به استند مفتولی, استند تزریقی نیز اشاره نمود.
 
استندها بر حسب جایگاهی که در معرض نمایش قرار میگیرند نیز به اشکال :
استند رومیزی, ایستاده, تبلیغاتی, شهری, فروشگاهی و نمایشگاهی هستند.

همچنین استندها بر حسب نوع چاپ به صورت outdoor  و indoor  تهیه و تولید می گردند.

معرفی رول آپ و استند 3

استند رول اپ چیست؟

استند رول آپ عمودی برای جلب توجه عموم در فروشگاه ها، نمایشگاه ها، دفاتر و … استفاده می شود. استند رول آپ به اندازه کافی بزرگ است و شما حداکثر فضا را برای تبلیغات و خلاقیت های تبلیغاتی خود دارید. می توان با طراحی بصری دقیق و شعارهای تبلیغاتی، میزان جلب توجه را به حداکثر رساند. پس می توانید قبل از برقراری ارتباط لفظی پیام خود را به مخاطبان ارسال کنید. در تعریف کلی استند رول اپ نوعی ابزار نمایش نمایشگاهی شیک و کاربردی از جنس آلومینیوم است که در آن صفحه و بنر چاپی بوسیله یک فنر در ‏پایه آلومینیومی ای که در قسمت پایینی آن وجود دارد، جمع می گردد.‏

استند رول آپ به دو نوع رول آپ ثابت و رول آپ موتوردار یا گردان تقسیم می شود. پلات لمینت ، کنواس و ‏ورق ‏pvc‏ پر کاربردترین مدیاهای مورد استفاده برای رول آپ است. رول آپ در نمایش تبلیغات و اطلاع رسانی در غرفه های نمایشگاهی،

کنفرانس های خبری ، سالن های همایش، سمینارها و مکان های عمومی کاربرد فراوانی دارد.

معرفی رول آپ و استند 4

مزایای استند رول آپ :

  1. سبک وزن بودن

  2. حمل و نقل آسان

  3. قابلیت استفاده مجدد

  4. راه اندازی ساده

  5. ساخته شدن از مواد با دوام

به منظور بالا بردن تاثیر گذاری انواع استند رعایت موارد زیر در طراحی به شما پیشنهاد می شود:

1.از راست به چپ بنویسید و به کلمات مورد استفاده در نوشتار دقت کنید.

به یاد داشته باشید که در رول آپ از حداقل تعداد کلمات استفاده کنید. اطلاعات بیشتر می تواند از طریق بروشور یا سایر روش های تبلیغاتی به مخاطب برسد و برای جذب اولیه حجم زیاد اطلاعات مناسب نخواهد بود.

2.اثر تصاویر مناسب را دست کم نگیرید.

از تصاویر با کیفیت بالا در نسخه چاپ رول آپ استفاده کنید. پیشنهاد می شود که از تصویری که مستقیما از وب سایت یا اینترنت دانلود شده است استفاده نکنید. زیرا کیفیت آن پایین می آید. به یاد داشته باشید که هدف رول آپ نمایشگاهی جلب توجه مشتریان است.

3.از رنگ های مناسب استفاده کنید.

رنگ ها در معرفی و جلب توجه استند های نمایشگاهی بسیار مهم هستند. شما می توانید از رنگ هایی استفاده کنید که با پس زمینه ، متن، تصاویر و لوگوی شرکت یا سازمان هماهنگی داشته باشد.

4.لوگوی برند و شرکت خود را در قسمت بالایی کادر قرار دهید.

برای نمایش لوگو و آرم شرکت و برند خود و همچنین پیام اصلی خود از قسمت بالایی صفحه استفاده کنید. مهم این است پیام و هدف اصلی به چشم مخاطبان برجسته و با اهمیت بیاید، این پیام می تواند شعار تبلیغاتی، لوگو شرکت یا سازمان، تصویری از محصولات و یا وبسایت باشد. پیام باید به گونه ای باشد که توجه مخاطبان را به خود جلب نماید.

5.اطلاعات تماس خود را بر روی استند درج نمایید

اطلاعات تماس یکی از مهم ترین بخش های استند است. شما می توانید اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن، ایمیل، سایت و یا ادرس صفحات مجازی شرکت را برای دریافت اطلاعات بیشتر در اختیار مشتری و بازدید کننده قرار دهید.

معرفی رول آپ و استند 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *