چاپ بر روی انواع CD و DVD

عناوین اصلی

چاپ بر روی انواع CD و DVD

CD و DVD یک لوح دایره ای شکل نوری است که امروزه در انواع مختلفی تولید می شود . CD در سال ۱۹۸۰ بر توسط شرکت فیلیپس و سونی ساخته شد و به طور کلی قابلیت ذخیره 740 مگابایت را دارد. از سال 1996 دیسکهای ذخیره اطلاعات با فرمتی به نام DVD وارد بازار شد . DVD در هر طرف ۴٫۷ گیگابایت ظرفیت ثبت اطلاعات را دارد. همچنین یک DVD می‌تواند دو رویه باشد و ظرفیتی برابر ۹٫۴ گیگابایت فضا برای ذخیره داشته باشد .

چاپ بر روی انواع CD و DVD

 امروزه یکی از روش های تبلیغاتی شرکت ها و موسسات تراز اول ارائه  فعالیت ها و خدمات مربوط به خود در قالب CD وDV می باشد..چاپ CD و چاپ DVD  به روش های سیلک اسکرین، افست و دیجیتال انجام می گردد. سفارشات مشتریان نیز در سریع ترین زمان ممکن ارائه می شود، همچنین می توانید با در نظر داشتن طرح پیشنهادی خود چاپ و لیبل روی CD و همچنین  DVD را با سلیقه ی خود سفارش دهید تا بتوانید مشتریان مربوطه را به سمت محصولات خود جذب نمایید.

چاپ بر روی انواع CD و DVD

هم چنین با توجه به خدمات رایت و کپی CD و DVD  ارائه شده توسط موسسه تارادیس می توانید کپی اطلاعات CD های خود را نیز به ما بسپارید. از دیگر خدمات چاپ و رایت CD در این مرکز می توان به بسته بندی و چاپ لیبل روی قالب و کاور آن اشاره نمود ، که شامل قاب های پلاستیکی و کارتن های مقوایی در طرح ها و رنگ های متنوع می باشد و گوناگونی این قاب ها باعث می شود شما بتوانید بنا به سلیقه ی خود انتخاب و بهترین قیمت ها را تجربه کنید. در ادامه درباره ی انواع روش های چاپ به اختصار اشاره می شود.

چاپ بر روی انواع CD و DVD

چاپ دیجیتال – Inkjet Print

چاپ دیجیتال نوعی از چاپ است که عمل چاپ توسط پرینتر هایی انجام می شود که CD-Tray داشته  و چاپ را به صورت دیجیتال و پرینتی اعمال می کند. در این نوع چاپ 4 رنگ همزمان به صورت مستقیم روی سطح Printable دیسک مورد نظر پاشیده می شود که دارای مکانیزم Bubble Jet می باشد که به حالت حرارتی می باشد. در این نوع چاپ که مستقیمآ با کامپیوتر در ارتباط است و امکان تست و خروجی سرع فایل چاپ نیز می باشد.

چاپ بر روی انواع CD و DVD

چاپ افست (استمپری)

چاپ افست نوعی از چاپ است که در آن چاپ از بالاترین کیفیت برخوردار خواهد بود و دلیل آن نیز توانایی انجام ترام صفر تا صد ، در چهار رنگ CMYK بصورت همزمان است.

این نوع چاپ و تکثیر مربوط به سفارش های با تیراژ 3000 حلقه به بالا ماشد و زمان آن حداقل 1 هفته کاری بود و مقرون به صرفه تر میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *