چاپ دیجیتال انواع لیبل

چاپ دیجیتال انواع لیبل | موسسه تارادیس | چاپ دیجیتال انواع برچسب

عناوین اصلی

استفاده از لیبل با کاربردهای مختلف

چاپ دیجیتال انواع لیبل از خدمات اصلی تارادیس است. همان طور که می دانید؛ لیبل ها به عنوان کاغذهای کوچکی هستند که از سه لایه زیرین و رویی و یک لایه چسبدار پشت آن ها در انواع و اقسام مختلفی تشکیل می شوند.

لایه پشتی آن ها به راحتی کنده شده و می توانید آن ها را روی سطوح مختلف بچسبانید. با استفاده از چاپ دیجیتال انواع لیبل پشت چسبدار کاغذی در مدل های مختلف می توان از وجود کاربردهای فراوان و متنوع آن در هر یک از کسب و کارهای مختلف به خوبی بهره مند گشت. چرا که به منظور شناسایی هر محصول و کالا روی بسته بندی های مختلف نیاز به انواع لیبل می باشد. به واقع لیبل ها به منظور کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که بهتر است از جنس مناسب با قدرت چسبندگی بالا در تولید آن ها استفاده شود.

تارادیس ارائه کننده چاپ دیجیتال انواع لیبل های پشت چسبدار کاغذی، استیکرهای مختلف، لیبل اموال، محصول و لیبل شیشه ای و سایر انواع مختلف لیبل ها می باشد که شما می توانید به فراخور نیاز خود درخواست چاپ لیبل مورد نیاز خود را به ثبت برسانید.

جهت اطلاع از قیمت ها و درخواست نمونه از طریق دکمه زیر با ما تماس مستقیم برقرار کنید.

481 40 888 - 351 14 888 - 217 10 888

چاپ دیجیتال انواع لیبل | موسسه تارادیس | چاپ دیجیتال انواع برچسب

لیبل در مدل های مختلف

لیبل یا همان کاغذ پشت چسبدار به صورت دو طرفه بوده و پشت آن لایه چسبی است که لایه رویی کاغذی آن را پوشش می دهد که به راحتی قابل جدا شدن می باشد. لیبل ها به طور کلی در دو نوع گلاسه یا کاغذی و شیشه ای ارائه می گردد که حداکثر اندازه آن ها 70*50 می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف و طرح ها و شکل های متفاوتی چاپ و تولید می گردند.  چاپ دیجیتال انواع لیبل

شما می توانید درخواست چاپ دیجیتال انواع لیبل پشت چسبدار کاغذی از تیراژ 1000 تایی به بالا را در تارادیس با کیفیت بالایی به ثبت برسانید امکان درج اطلاعات مختلف مانند بارکدها روی این لیبل ها وجود دارد. یکی از قابلیت های این گونه از لیبل ها تیراژ پایین و بالا بر حسب نیاز مشتری می باشد که در قیمت های مناسبی شما می توانید نیاز خود را با چاپ دیجیتال انواع لیبل پشت چسبدار کاغذی در این مرکز برطرف سازید.

چاپ دیجیتال انواع لیبل | موسسه تارادیس | چاپ دیجیتال انواع برچسب

چاپ دیجیتال انواع لیبل در مدل های مختلف با کیفیت بالا  

در صورتی که نیاز به چاپ دیجیتال انواع لیبل داشته باشید؛ امکان بهره مندی از انواع لیبل ها برای شما فراهم آمده است که عبارتند از: رامون چاپ

  • انواع استیکر

شما می توانید در صورت تمایل اقدام به چاپ لیبل به صورت انواع استیکر در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف کنید. با توجه به مدل های مختلف استیکرها، این امکان برای شما فراهم آمده است که درخواست چاپ انواع استیکرها با کیفیت های بسیار زیاد را در تارادیس به ثبت برسانید.

  • لیبل اموال

لیبل اموال – همان طور که از نام آن کاملا واضح و مشخص است- به جهت پیگیری و ردیابی اموال شرکت ها و دفاتر مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به همین جهت از لیبل های اموال به عنوان راهکارهای اقتصادی به منظور نظارت روی اموال مختلف یاد می شود. قدرت چسبندگی و مقاومت این لیبل ها در برابر هر گونه آسیب و گزند  و انواع حلال های صنعتی از جمله ویژگی های لیبل اموال می باشد. نکته دیگر در خصوص لیبل های اموال این است که زمانی که این لیبل ها کنده می شوند؛ از خود ردی به جای می گذارند. در صورت نیاز می توانید درخواست چاپ لیبل اموال را در وب سایت تارادیس به ثبت برسانید.

  • لیبل محصول

لیبل های محصول نیز از دیگر انواع لیبل می باشند که روی محصولات و کالاهای مختلف در صنایع و کسب و کارهای تولیدی گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از کارگاه های تولیدی و صنایع مختلف در صورت نیاز می توانند درخواست چاپ لیبل محصولات مختلف را در این مرکز به ثبت برسانند تا با بالاترین کیفیت ممکن بتوانند از لیبل های محصول بهره مند شوند.

  • لیبل شیشه ای

لیبل های شیشه ای نیز به صورت شیشه مات، شفاف و برفکی قابل تولید می باشند. لیبل شیشه ای بیشتر مورد استفاده شرکت های تولیدکننده خودرو و خدمات آن مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال: لیبل شیشه ای ناخوانا مانند برچسب معاینه فنی خودرو از جمله این نوع لیبل ها هستند. قابلیت اطلاعاتی از جمله: بارکد و شماره سریال و… نیز روی لیبل های شیشه ای وجود دارد. این نوع از لیبل ها با مقاومت بسیار بالا در برابر هر گونه تغییرات جوی با قدرت چسبندگی زیاد روی انواع سطوح شیشه ای در چاپ تارادیس صورت می گیرند.    چاپ دیجیتال انواع لیبل

به طور کلی در صورتی که نیاز به چاپ دیجیتال انواع لیبل های نامبرده شده داشته باشید؛ می توانید درخواست خود را با کارشناسان تارادیس مطرح کنید تا از وجود انواع لیبل های با کیفیت در ابعاد و اندازه های مختلف و قیمت به صرفه بتوانید به خوبی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *