چاپ دیجیتال کارت ویزیت در جنس های مختلف با کیفیت بالا

چاپ دیجیتال انواع کارت ویزیت در جنس های مختلف با کیفیت بالا

عناوین اصلی

چاپ دیجیتال انواع کارت ویزیت در جنس های مختلف با کیفیت بالا

اگر می خواهید به سریعترین روش ممکن، کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید؛ می توانید از کارت ویزیت استفاده کنید.

چاپ دیجیتال کارت ویزیت نیز به مانند کاتالوگ، بروشور و تراکت و… یکی از مجموعه اقداماتی است که نشان دهنده هویت برند شما و معرفی کسب و کار شما به دیگران می باشد.

در زمینه چاپ دیجیتال کارت ویزیت می بایست دقت نظر بیشتری داشته باشید تا حتما چاپ آن را به دست چاپخانه هایی برسانید که توانایی بالایی در زمینه چاپ دیجیتال کارت ویزیت دارند و می توانند کارت ویزیت هایی را برای شما به چاپ برسانند که دارای دوام و ماندگاری بالایی باشد و از کیفیت و بازدهی مناسب و مطلوبی بهره مند بوده باشد.

از طرفی دیگر هر چقدر در طراحی کارت ویزیت ها، خلاقیت و ایده پردازی های نوین به کار گرفته شود؛ می توانند ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبین داشته باشند.

طراحی و چاپ کارت ویزیت با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ دیجیتال زیر نظر افراد حاذق و توانمند در  تارادیس قابل انجام است که شما می توانید سفارش های خود را به این مرکز بسپارید تا در اسرع وقت با بالاترین کیفیت ممکن، کارت ویزیت مورد نظر شما را طراحی و تحویل شما بدهند.

 
چاپ دیجیتال انواع کارت ویزیت در جنس های مختلف با کیفیت بالا

انواع جنس کارت ویزیت

چاپ دیجیتال کارت ویزیت در رنگ ها، انواع فونت، طراحی های مختلف، ابعاد و اندازه های گوناگون و جنس های خاص و منحصر به فردی انجام می شود که هر یک از آن ها با توجه به نیاز مشتری متفاوت می باشد.

از جمله جنس هایی که در چاپ کارت ویزیت مورد استفاده قرار می گیرند؛ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  •  کتان

کارت ویزیت کتان از جمله متریال هایی به شمار می آید که می توان آن را در رسته کارت ویزیت های خاص و فانتزی جای داد. چاپ دیجیتال کارت ویزیت کتان آلمانی با بالاترین کیفیت ممکن جذابیت بسیار زیاد و بالایی دارند. شما می توانید کارت ویزیت کتان را به صورت تک رو یا دورو سفارش دهید که با توجه به جنس کاغذ به کار رفته در آن ها از وجود کیفیت بالای آن ها و ظاهر زیبا و منحصر به فردشان بهترین بهره را ببرید.

جنس کتان به کار رفته شده در آن ها از بافت های ریز و درشتی تشکیل شده است که با لمس این نوع از کارت ویزیت ها به راحتی احساس می شوند. البته کارت ویزیت کتان پلاستیک نیز وجود دارد که می توانید در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش چاپ دیجیتال کارت ویزیت کتان پلاستیک کنید.

  •  فابریانو

کارت ویزیت فابریانو نیز از یک مقوای با ضخامت بیشتر طراحی می گردد. شکل ظاهری زیبای این نوع از کارت ویزیت ها باعث شده است تا بدون نیاز به روکش های سلفون و لمینیت جزء کارت ویزیت های بدون پوشش به شمار آیند که البته باید به این نکته هم اشاره شود که به نسبت سایر کارت های ویزیت پوشش دار، در برابر رطوبت از خود مقاومت کمتری به خرج می دهند.

وجود پرزهای ریز و پراکنده در تمامی قسمت کارت ویزیت با ترکیب رنگ کرم از جمله ویژگی های این نوع از کارت ویزیت ها می باشد.

چاپ دیجیتال انواع کارت ویزیت در جنس های مختلف با کیفیت بالا
  • کارت ویزیت گلاسه

در عین ارزان قیمت بودن چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه، کیفیت آن ها چه در بافت و چه چاپ که روی آن ها انجام می شود؛ بسیار مطلوب می باشد. بنابراین کارت ویزیت گلاسه را می توان یکی از باکیفیت ترین و مقاوم ترین کارت ویزیت های بدون پوشش دانست که شما می توانید انواع طراحی ها را روی آن پیاده سازی کنید.

  • مقوای کارتی

مقوای کارتی از قدیمی ترین کاغذهای موجود در بازار می باشند که از آن ها برای کارت ویزیت استفاده می شده است. در صورتی نیاز فوری به چاپ دیجیتال کارت ویزیت دارید؛ می توانید این نوع کارت ویزیت را انتخاب کنید تا با سرعت بیشتری روند چاپ کارت ویزیت شما پیش رود.

  • لمینیت

لمیینت مات و لمینیت براق از جمله پوشش هایی هستند که وظیفه آن ها پوشش دادن چاپ و افزایش بی رویه مقاومت و ماندگاری بالای کارت ویزیت ها هستند که با چسبیدن روی کارت ویزیت سبب استحکام آن ها می شوند.

  • پی وی سی

پی وی سی به واقع نوعی پلاستیک می باشد که در ضخامت های مختلف و متفاوتی تولید می گردد. به کارت ویزیتی که به جای کاغذ از پی وی سی یا PVC کرافت روی چاپ آن ها استفاده شود؛ کارت ویزیت پی وی سی اطلاق می گردد که در برابر آب کاملا مقاوم هستند و طول عمر بالاتری نسبت به کارت ویزیت های دیگر دارند.

علاوه بر این نوع پوشش ها از سلفون مات و مخملی و نیز انواع مقواهای فانتزی نیز برای چاپ دیجیتال کارت ویزیت استفاده می شود که تمامی آن ها را می توانید در تارادیس با کیفیت بالایی سفارش دهید.

سایر خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *