چاپ دیجیتال مجله
چاپ دیجیتال مجله های چند صفحه ای به شیوه های مختلف و بسیار حرفه ای

عناوین اصلی

چاپ مجله به شیوه های مختلف

     همان طور که می دانید به مطبوعاتی که زمان انتشار و تولید آن ها حداکثر ماهی یکبار می باشد؛ مجله اطلاق می شود. چاپ مجله های چند صفحه ای به صورت دیجیتال و چاپ افست انجام می شود که در هر صورت شما می توانید با توجه به شیوه های مختلف مورد نظر، اقدام به ثبت سفارش چاپ مجله برای شرکت و سازمان خود کنید. چاپ دیجیتال مجله های چند صفحه ای، ژورنال ها و کتاب های مختلف یکی از خدمات شایان توجهی است که در تارادیس انجام می گیرد. سایز مجله ها معمولا کمتر از روزنامه می باشند و می بایست برای چاپ آن ها از کاغذهای استانداردی استفاده شود.

     در هر یک از کسب و کارهای مختلف از جمله: هنر، سینما، آشپزی، صنایع مختلف و سایر کسب و کارهای گوناگون و نیز برای شرکت ها و سازمان های مختلف، امکان چاپ دیجیتال مجله های چند صفحه ای وجود دارد. بنابراین در صورتی که نیاز به چاپ دیجیتال مجله های چند صفحه ای با بالاترین کیفیت ممکن داشته باشید؛ می توانید سفارش خود را در وب سایت تارادیس ثبت نمایید یا با شماره 09123010019 تماس بگیرید تا از  خدمات ارائه شده توسط تارادیس استفاده نمایید.

نکات لازم پیش از ثبت سفارش  چاپ دیجیتال مجله

     در صورتی که نیاز به چاپ مجله های چند صفحه ای داشته باشید؛ می بایست به برخی از نکات در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره ورزید:

  • سایز و نوع طراحی مجله، فونت و فصل بندی ها و تعداد صفحات و سایر نکات صفحه آرایی

  • توجه به نوع صحافی مجله به روش های مختلف از جمله: چسب گرم، صحافی منگنه، فنری و…

  • انتخاب نوع کاغذ برای چاپ دیجیتال مجله از جمله کاغذ تحریر، گلاسه و…

  • نوع گرماژ کاغذ به عنوان مثال: کاغذ گلاسه 90 تا 170 گرم یا کاغذ تحریر 70 تا 120 گرم

  • قطع یا سایزهای مختلف مجله که حتما به صورت استاندارد باشد.

  • کیفیت چاپ به شیوه های مختلف چاپ دیجیتال مجله یا چاپ افست

  • تعداد تیراژ مجله

  • قیمت چاپ مجله

  • و…

     در صورتی که به هر یک از این نکات توجه داشته باشید؛ می توانید اقدام به چاپ دیجیتال مجله های چند صفحه ای، ژورنال های مختلف و حتی کتاب های مورد نظر خود با بالاترین کیفیت ممکن متناسب با نیاز خود کنید. قیمت هر یک از سفارش های مختلف با توجه به نوع نیاز و درخواست شما مختلف می باشد. لیکن ما تمام تلاش خود را جهت کاهش هزینه های شما و منصفانه بودن قیمت ها خواهیم کرد.

جهت اطلاع از قیمت ها و درخواست نمونه از طریق دکمه زیر با ما تماس مستقیم برقرار کنید.

481 40 888 - 351 14 888 - 217 10 888

چاپ دیجیتال مجله

چاپ دیجیتال مجله، ژورنال و کتاب با انواع مختلف صحافی

     چاپ دیجیتال مجله های چند صفحه ای، ژورنال ها و کتاب های مختلف با استفاده از صحافی های مختلفی انجام می شود. صحافی چسب گرم، منگنه، و فنری از جمله نمونه های مختلف صحافی به شمار می آیند. هر یک از این نوع صحافی ها با توجه به نوع نیاز شما و بسته به تعداد تیراژ مورد نیاز شما متغیر هستند. به این صورت که اگر به عنوان مثال: نیاز به چاپ دیجیتال کتاب داشته باشید؛ می توانید از صحافی چسب گرم استفاده کنید. صحافی منگنه ای نسبت به سایر انواع صحافی شامل تعداد چاپ های کم می باشد.

     پس با توجه به نوع نیاز شما، هر یک از شما می توانید درخواست چاپ دیجیتال مجله های چند صفحه ای، ژورنال ها و کتاب های مختلف را با توجه به انواع مختلف صحافی کنید که در صورت انتخاب هر یک از این نوع صحافی ها و نیز با توجه به تعداد تیراژ و سایر مسائل مختلف دیگر قیمت چاپ دیجیتال مجله و سفارش های شما مختلف می باشد. در هر صورت شما می توانید از وجود خدمات منحصر به فرد تارادیس در زمینه چاپ دیجیتال مجله ها و سایر سفارش های خود نهایت بهره را ببرید.

چاپ دیجیتال مجله

کیفیت بالای ارائه خدمات در چاپ تارادیس رامون چاپ

     تارادیس با سال ها تجربه و تخصص در زمینه چاپ دیجیتال مجله های چند صفحه ای، ژورنال ها و کتاب های مختلف علاوه بر سایر خدمات دیگر مشغول به فعالیت بوده است. بنابراین در صورتی که می خواهید نیاز خود را با بالاترین سطح کیفی برطرف کنید؛ می توانید از وجود خدمات خاص و منحصر به فرد این مرکز نهایت بهره را ببرید. مجله های عمومی و تخصصی مختلف که مورد استفاده سازمان ها و شرکت های مختلف و نیز صنایع و کسب و کارهای متفاوت می گردد؛ می بایست به درستی با بالاترین سطح کیفی انجام شود که در تارادیس به خوبی به این مسئله توجه ویژه ای شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *