چاپ دیجیتال کاتالوگ چند صفحه ای

چاپ دیجیتال کاتالوگ

عناوین اصلی

جذابیت در تبلیغات با استفاده از کاتالوگ های جذاب      چاپ دیجیتال کاتالوگ چند صفحه ای ​

این روزها با توجه به فضای شدیدا رقابتی در هر یک از کسب و کارهای مختلف، تاجری می تواند در تجارت و کسب و کار خود دست به سودآوری بزند و مشتریان بیشتری را به سمت و سوی خود بکشاند که در امر تبلیغات بتواند جذابیت ایجاد کند. چاپ دیجیتال کاتالوگ در طرح های بسیار جذاب و زیبا می تواند سبب ترغیب هر چه بیشتر مشتریان گردد.

به همین منظور تارادیس در خدمت شماست تا شما بتوانید اقدام به ثبت سفارش چاپ دیجیتال کاتالوگ متناسب با نیاز خود کنید تا با طرح های جذاب، انواع کاتالوگ را برای شما طراحی نمایند. هر چقدر در طراحی انواع کاتالوگ و به طور کلی کارهای تبلیغاتی خلاقیت بیشتری اعمال شود؛ می توان نتیجه و بازدهی بیشتری از آن برد. در همین راستا شما می توانید اقدام به ثبت سفارش انواع چاپ دیجیتال کاتالوگ چند صفحه ای با صحافی های مختلف کنید که در ادامه بیشتر در این خصوص بحث به میان می آید. رامون چاپ

چاپ دیجیتال کاتالوگ چند صفحه ای

همان طور که گفته شد؛ چاپ دیجیتال کاتالوگ می تواند به معرفی بهتر و بیشتر یک کسب و کار کمک شایان توجهی کند و سبب ارتقاء و رشد و توسعه فروش محصولات شما گردند. برای این منظور شما می توانید اقدام به چاپ دیجیتال کاتالوگ چند صفحه ای برای معرفی تمامی محصولات خود کنید.

هر چقدر تعداد صفحات بالاتر باشد؛ طبیعتا قیمت نیز به مراتب بالاتر می رود. اما در عین حال شما می توانید با چاپ دیجیتال کاتالوگ ها به صورت 2، 4، 6،8 و 16 صفحه ای، یک کاتالوگ حرفه ای را برای کسب و کار خویش سفارش دهید تا هر یک از مشتریان شما با مشاهده و مطالعه کاتالوگ مورد نظر بیشتر به سمت و سوی شما متمایل گردند.

اگر شما بتوانید چاپ کاتالوگ خود را به صورت چند صفحه ای به جای تک برگ سفارش دهید؛ می توانید تمامی محصولات خود را در آن درج داده و در راستای تبلیغ تولیدی یا فروشگاه خود گام مثمر به ثمری بردارید. برای چاپ دیجیتال کاتالوگ دست شما در انتخاب نوع صحافی باز است.

به این صورت که کاتالوگ چند صفحه ای را می توان با استفاده از صحافی های مختلف چسب گرم، منگنه ای یا فنری و… سفارش داد که در خصوص هر یک از این انواع صحافی کاتالوگ در ادامه توضیحاتی داده خواهد شد تا در نهایت شما با در نظر گرفتن توضیحات هر یک از آن ها بتوانید سفارش خود را به ثبت برسانید.

جهت اطلاع از قیمت ها و درخواست نمونه از طریق دکمه زیر با ما تماس مستقیم برقرار کنید.

481 40 888 - 351 14 888 - 217 10 888

چاپ دیجیتال کاتالوگ

آشنایی با انواع صحافی  چاپ دیجیتال کاتالوگ

اگر برای تبلیغات کسب و کار خود نیاز به چاپ دیجیتال کاتالوگ داشته باشید؛ شما می توانید پس از درخواست سفارش خود هر یک از انواع صحافی کاتالوگ را برای خود انتخاب کنید. به این صورت که ممکن است به یکی از روش های زیر کاتالوگ شما صحافی گردد:

  • صحافی چسب گرم

صحافی چسب گرم به واقع همان نوعی از صحافی به شمار می آید که در چاپ کتاب نیز از این روش استفاده می شود. به این نوع صحافی چسب گرم اطلاق می شود؛ چرا که در انتهاء تمامی برگه ها با چسب به همدیگر چسبیده می شوند. اگر شما نیاز به چاپ با تعداد برگه های کم داشته باشید؛ این روش نمی تواند گزینه خوبی برای شما باشد. زیرا از این روش بیشتر برای کاتالوگ کتابچه مانند با تعداد بالای برگه استفاده می شود.

  • صحافی منگنه ای

برخلاف صحافی چسب گرم، صحافی منگنه ای بیشتر برای تعداد برگه های کم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع صحافی به واقع همان منگنه است که با ظاهر کوچک و ظریف خود، بسیار مقاوم بوده و برگه ها را محکم در کنار همدیگر قرار می دهد. البته بهتر است در این روش از برگه های نازک تر و سبک تر استفاده شود.

  • صحافی فنری

صحافی فنری نیز از نام آن کاملا مشخص است که در صورتی که نیاز به چاپ دیجیتال کاتالوگ داشته باشید؛ می توانید به شیوه فنری با استفاده از دستگاه فنر زدن اقدام به صحافی چاپ کاتالوگ های مورد استفاده خود کنید.

چاپ دیجیتال کاتالوگ

همان طور که اشاره شد؛ برای چاپ دیجیتال کاتالوگ به صورت چند صفحه ای از انواع مختلف صحافی استفاده می شود که هر یک از آن ها با قیمت های متفاوت و متناسب با نوع نیاز شما متغیر هستند. به این صورت که اگر نیاز به تعداد کم داشته باشید؛ بهتر است از روش منگنه ای و در صورت نیاز به تعداد بالا از صحافی چسب گرم می توان استفاده کرد. پس نوع نیاز شما به چاپ دیجیتال کاتالوگ چند صفحه ای می تواند روی انتخاب صحافی کاتالوگ مورد نظر تاثیرگذار باشد.

اما در هر صورت شما می توانید درخواست چاپ دیجیتال مربوط به کاتالوگ کسب و کار خود را به تارادیس سفارش دهید و با شماره 09123010019 تماس حاصل نمایید

سایر خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *