چاپ سربرگ، پاکت و کارت ویزیت اختصاصی؛ بدون محدودیت در نوع و جنس کاغذ

چاپ سربرگ، پاکت و کارت ویزیت اختصاصی

سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌های موفق، همزمان با ورود به سطوح بالاتری از توانمندی و حضور در فضای کسب‌وکار یا خدمت‌رسانی، به دگرگونی بسیاری از رویکردها نیاز دارند. یکی از دگرگونی‌های الزامی به منظور ایجاد سیمایی جدید از سیستم کاری و اداری، استفاده از ست ادارای متحدالشکل است.

در واقع شرکت‌ها با استفاده از یک ست اداری مشخص، ایده و روحیه‌ای خاص را در فضای اداری و کاری خود بازتولید می‌کنند. این یکی از گام‌های مهمی است که می‌توان به سمت روحیه‌ای حرفه‌ای برداشت.

چاپ سربرگ، پاکت و کارت ویزیت اختصاصی، به ایجاد بخشی از ست اداری شما کمک می‌کند. همانطور که می‌دانید، دایره پوشش آنچه ست اداری نامیده می‌شود، بسیار وسیع‌تر از صرفاً سربرگ یا پاکت است. ما نیز به طور قطع تمام اجزای یک ست اداری را در تارادیس، بسته به خواست و سلیقه شما فراهم می‌کنیم. اما آنچه در این بخش قصد پرداختن به آن را داریم، خدمات چاپ سربرگ ، پاکت نامه و کارت ویزیت اختصاصی است. رامون چاپ

 
 

 

 

چاپ سربرگ

چاپ سربرگ در تارادیس؛ سیمایی جذاب برای هویتی مشترک

برگه‌ها، کاغذها و اسناد کاغذی، حتی در عصر تکنولوژی و سال‌های اخیر نیز، همچنان کاربرد وسیع خود را دارند. همچنان به عنوان بخش محوری و کلیدی ساختارهای اداری ایفای نقش کرده و ابزاری برای انتقال یا نگهداری اطلاعات هستند.

این بدان معنی است که اگر به دنبال ایجاد هویتی مشترک هستید، باید به ساختار و شمایل آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. ست‌های اداری نیز، سربرگ‌ها نقش مهمی دارند و به عنوان یکی از اصلی‌ترین اجزا شناخته می‌شوند و با در نظر داشتن توضیحات اخیر، این اصلاً اتفاقی نیست.

برای داشتن یک ست اداری خاص و اثرگذار باید توجه ویژه‌ای نسبت به چاپ سربرگ داشته باشید. در چاپ سربرگ باید موضوعات و معیارهای مختلفی را مدنظر داشت. پیش از هر چیز طرح نهایی باید بیانگر و نماینده ایده شما باشد. این اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوعی است که باید مدنظر داشت؛ یک ایده خوب در چاپ سربرگ، اساس کار است.

اما واقعیت این است که یک ایده خوب در طراحی، بدون انجام چاپ سربرگ در نهایت کیفیت، ارزشی ندارد. زیرا اساساً نمی‌تواند روح اصلی خود را به مخاطب منتقل کند.دقیقاً به همین علت ما در تارادیس نسبت به کیفیت چاپ سربرگ توجه ویژه‌ای نشان می‌دهیم؛ موضوعی که با دیدن نمونه کارهای این مجموعه نیز، متوجه خواهید شد.

چاپ پاکت در تارادیس؛ زیبایی و اثرگذاری پوسته ظاهری اسناد کاغذی

پاکت‌ها نیز در یک ست اداری، اهمیت بسیار بالایی دارند. شاید پیش از آنکه حتی متن یا توضیحات مطالعه شوند، این پاکت‌ها هستند که جلوه اداری شرکت یا سازمان شما را به رخ می‌کشند. گاهاً حتی بدون باز کردن و مطالعه نامه‌ها، گیرنده با دیدن پاکت شرکت احساس خاصی نسبت به آن پیدا می‌کند. به بیانی دیگر پیش از آنه حتی فرصت مشاهده سایر اجزای ست ایجاد شود، این پاکت است که دیده می‌شود.

 به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم حتماً در مورد چاپ پاکت‌ها نیز با حساسیت و دقت بالایی عمل کنید.

یک ست اداری بدون داشتن پاک مناسب و هماهنگ ناقص است؛ اما با داشتن یک پاکت بدشکل، قطعاً فاجعه است! با در نظر داشتن همین مسئله ما نیز در تارادیس همواره توجه ویژه‌ای نسبت به کیفیت چاپ پاکت نشان داده و سعی می‌کنیم هارمونی آن با چاپ سربرگ یا سایر اجزا را حفظ کنیم.

چاپ سربرگ

چاپ کارت ویزیت اختصاصی در تارادیس؛ اثرگذاری در همان نگاه اول

یک کارت ویزیت، برند، نشان و شکل اثر شما بر فضای کسب‌وکار را به مخاطبان معرفی می‌کند. نه تنها اطلاعاتی مانند شماره تماس، آدرس یا ایمیل بر روی آن ثبت می‌شود، بلکه بخشی از هویت شما را به مخاطب نشان می‌دهد. فراموش نکنید که کارت ویزیت، اولین تصویری است که از فضای کسب‌وکار خود در معرض دید دیگران قرار می‌دهید.

پس بسیار مهم است که این اولین تصویر خود را به شکلی اثرگذاری، پویا و مؤثر به مخاطب منتقل کنید. امری که بدون چاپ کارت ویزیت اختصاصی با نهایت کیفیت و خلاقیت، ممکن نیست.

البته در کنار تمام این موضوعات، ما در تارادیس به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنیم هارمونی بین کارت ویزیت و سایر اجزا را هم در نظر بگیرند. به بیانی دیگر در طراحی و چاپ کارت ویزیت، جزئیات و مختصات کلی چاپ سربرگ یا سایر اجزا را نیز مدنظر داشته باشند. این هماهنگی بین ست اداری و کارت ویزیت اختصاصی، به اثرگذاری بیشتر آن در بلندمدت، کمک شایانی می‌کند.

ما طیف وسیعی از طرح‌ها و ایده‌های هماهنگ، مرتبط با فضای کاری و در عین حال خلاقانه را به کمک کارشناسان این مجموعه ایجاد کردیم تا بتوانیم انتخاب‌های متنوعی را پیش روی مشتریان قرار دهیم. البته این بدان معنی نیست که نمی‌توانید در تارادیس طرح اختصاصی و ویژه خود را داشته باشید؛ تمام طرح‌ها صرفاً به منظور الهام‌بخشی به مشتریان به نمایش درمی‌آیند. در نهایت شما طرح ویژه خود را دارید.

چاپ سربرگ

چاپ سربرگ، پاکت و کارت ویزیت اختصاصی بر روی انواع کاغذ

یکی از پرسش‌هی پرتکرار و دغدغه دائمی طیف وسیعی از مشتریان، در رابطه با جنس کاغذ یا مقوایی است که چاپ سربرگ یا سایر اجزا روی آن انجام می‌شود. واقعیت این است که مثل همیشه، در همراهی با تارادیس هیچ محدودیتی متوجه شما نیست. بسته به اینکه ایده کلی، شاخصه‌های طرح و سلیقه شما به سمت استفاده از چه نوع کاغذی سوق پیدا کند، ما ایده نهایی را بر روی همان کاغذ پیاده می‌کنیم.

هرچند ممکن است اجرای برخی ایده‌ها و چاپ سربرگ یا سایر بخش‌ها بر روی انواع خاصی از کاغذ، سخت‌تر از مابقی باشد اما همیشه و همواره، نتیجه نهایی از سوی کارشناسان تارادیس تضمین شده است. ما در کار با هر نوع کاغذی، همواره نهایت کیفیت ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

با این اوصاف البته بد نیست مروری داشته باشیم بر انواع کاغذهایی که برای چاپ سربرگ، پاکت و کارت ویزیت استفاده می‌شوند.

  • کتان
  • کاغذ فابریانو
  • کاغذ کهلر
  • بافت کاجی
  • کرافت
  • کاغذ پوست ماری
  • کاغذ آجدار

شایان ذکر است که موارد فوق صرفاً برخی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها بوده و ما در چاپ سربرگ، کارت ویزیت اختصاصی یا پاکت، از حیث جنس کاغذ هیچ محدودیتی نداریم. شما می‌توانید پس از مشاهده پیشنهادات موجود، بسته به سلیقه کاغذ مدنظر خود را انتخاب کنید.

چاپ سربرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *