اطلاعات جامع درباره ی جعبه پذیرایی چوبی

عناوین اصلی

اطلاعات جامع درباره ی جعبه پذیرایی چوبی

جعبه  پذیرایی چوبی جزء مواردی است که کاربردهای بسیاری دارد. از جعبه پذیرایی چوبی می توان برای نگهداری شکلات، آجیل، نسکافه، تنقلات، چایی، ادویه جات، دمنوش و غیره استفاده کرد.

این جعبه ها در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند و دارای زیبایی های خاصی می باشند. جعبه پذیرایی چوبی امروزه مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کرده، با توجه به اینکه بیشتر مردم به دنبال وسایل لوکس برای منزل و محل کار خود می باشند. بسیاری از افراد به دلیل لوکس و منحصر به فرد بودن، این جعبه ها را به مخاطبان خود هدیه می دهند.

D:\طراحی وب سایت\Ramoon\فایل های موقت\1401-3 - TARADIS Edited - Akse Mohtava\اطلاعات جامع درباره ی جعبه پذیرایی چوبی 2

ویژگی های جعبه پذیرایی چوبی

همانطور که طرح های بیرونی جعبه پذیرایی چوبی دارای طرح های متنوعی است، داخل آن ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام دارای ویژگی خاصی می باشند.

ممکن است یک جعبه به چند قسمت با ابعاد مختلف و یا به چند قسمت با ابعاد برابر تقسیم شود. برخی از جعبه پذیرایی چوبی ها توسط پارتیشن تقسیم می شوند و این تقسیم بندی مزیتی که دارد این است که در صورت عدم نیاز می توانید آن را جدا کنید و داخل جعبه را به یک قسمت یک دست تبدیل کنید.

جعبه های چوبی نسبت به جعبه های پلاستیکی و فلزی با دوام تر و دلنشین تر هستند. بر روی طرح های چوبی می توان خاتم کاری انجام داد که این کار ریشه در هنر ایران دارد و بسیار پرطرفدار است. جعبه پذیرایی چوبی خاتم کاری شده را به عنوان هدیه لوکس و با ارزش می توانید به آدم های با ارزش زندگیتان هدیه دهید.

D:\طراحی وب سایت\Ramoon\فایل های موقت\1401-3 - TARADIS Edited - Akse Mohtava\اطلاعات جامع درباره ی جعبه پذیرایی چوبی 3

جعبه پذیرایی چوبی آجیل

یکی از نکاتی که برندهای مختلف ایرانی تولید و صادر کننده آجیل به آن توجه می کنند، بسته بندی محصول می باشد. آجیل یکی از محصولاتی می باشد که ایران به کشورهای دیگر صادر می کند؛ شرکت های ایرانی صادر کننده از این طریق می توانند ایران را به کشورهای دیگر بشناسانند.

بسته بندی محصول از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که می تواند مشتری را جذب خرید کند، از این رو برندهای معتبر از جعبه های چوبی برای بسته بندی استفاده می کنند. علاوه بر اینکه جعبه ی چوبی لوکس و با کیفیت است، نشان دهنده فرهنگ و هنر ایران نیز می باشد.

آجیل های صادراتی ایران برای کشورهای اروپایی باید از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار باشند و بر همین مبنا شرکت های صادر کننده ایرانی نکات بسیاری را مورد توجه قرار می دهند.

یکی از نکاتی که شرکت ها به آن توجه دارند مرغوبیت آجیل است و یکی دیگر از نکات جنس بسته بندی محصول می باشد که باید با کیفیت باشد و علاوه بر همه ی اینها، بسته بندی ها باید از طرح های زیبا و جذابی برخوردار باشند.

بسیاری از جعبه های پذیرایی چوبی آجیل به عنوان هدیه مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین باید دارای ظاهری فوق العاده گیرا باشند.

D:\طراحی وب سایت\Ramoon\فایل های موقت\1401-3 - TARADIS Edited - Akse Mohtava\اطلاعات جامع درباره ی جعبه پذیرایی چوبی 4

جعبه پذیرایی چوبی برای چای و نسکافه

برخی از جعبه چوبی ها بسیار مناسب برای نگهداری چای و نسکافه می باشند. این نوع از جعبه ها به دلیل ظاهری لوکس در بین شرکت ها و سازمان بسیار پرطرفدار هستند.

از جعبه پذیرایی چوبی چای و نسکافه، روی میز کنفرانس، کار و دکوراسیون محیط کاری استفاده می کنند و وجود این جعبه ها به فضا جذابیت خاصی می بخشد چرا که متریال چوب در ذهن تمامی افراد متریال دلنشین و ارام بخشی است.

داخل این جعبه ها برای جاگذاری چای و نسکافه به چند قسمت تقسیم می شوند تا مواد مورد نیاز به راحتی در دسترس باشند. بر روی جعبه های چوبی چای و نسکافه می توان طرح هایی از انواع چای را چاپ کرد.

D:\طراحی وب سایت\Ramoon\فایل های موقت\1401-3 - TARADIS Edited - Akse Mohtava\اطلاعات جامع درباره ی جعبه پذیرایی چوبی 5

ساخت جعبه پذیرایی چوبی

در ساخت جعبه پذیرایی چوبی و ام دی اف تفاوتی وجود دارد و همین تفاوت است که آنها را از یکدیگر متمایز می کند؛ در جعبه پذیرایی چوبی بیش از 60 درصد کار توسط دست انجام می شود اما در جعبه های ام دی اف دستگاه های لیزر برش ها را انجام می دهند و در نهایت کار را به مونتاژکاری ارسال می کنند.

در ساخت جعبه های چوبی می توان از یراق آلات، رنگ ها، سنگ های قیمتی و بسیاری از وسیله های تزیینی استفاده کرد.

اگر به دنبال این هستید که در روزهای منحصر به فرد زندگیتان به افراد با ارزش اطرافتان هدیه دهید حتما به جعبه های چوبی به عنوان یک گزینه فوق العاده خاص نگاه کنید.

شما می توانید با انتخاب جعبه مورد پسندتان و با کمک گرفتن از تارادیس طرح یا تصویر دلخواهتان را بر روی آن چاپ کنید و خاص ترین و لاکچری ترین هدیه را بسازید و بهترین اتفاقات را برای خود رقم بزنید. از این جعبه های چوبی می توان به عنوان کادوی ولنتاین با طراحی مدرن استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *