انجام خدمات صحافی با تارادیس ؛ برگ برگ ایده‌هایتان کنار یکدیگر

به همان اندازه که یک چاپ باکیفیت و خوش‌ رنگ‌ و لعاب اهمیت دارد، انجام خدمات صحافی و شیوه چیدمان برگه‌ها و صفحات نیز مهم است. حتی زیباترین برگه‌ها و صفحات، اگر به شکل مناسب و درستی کنار یکدیگر قرار نگیرند، در عمل هیچ ارزشی ندارند. درست مانند یک ایده خوب که اگر مدون و بخش‌ بندی نشود، نمی‌تواند اثرگذاری داشته باشد.

انجام خدمات صحافی با تارادیس

با در نظر داشتن همین اهمیت بالای صحافی بود که ما در تارادیس یک بخش ویژه برای انجام خدمات صحافی در نظر گرفتیم. اینکه مشتریان بتوانند از اولین گام‌ها و مراحل تولید یک محتوای کاغذی و چاپی تا آخرین گام و خدمات صحافی، با یک مجموعه کار کنند، موضوعی بود که مزایای آن ذهنیت ما را به سمت تقویت این بخش سوق داد. در نهایت انجام خدمات صحافی نیز به دایره خدمات تارادیس وارد شد و تا به امروز زمینه‌سازی افزایش جلب رضایت مشتریان بوده است.  رامون چاپ

انجام خدمات صحافی با تارادیس

دایره پوشش خدمات صحافی تارادیس ؛ بدون محدودیت در کنار شما

شاید کمی اغراق‌آمیز تلقی شود اما واقعیت این است که خدمات صحافی قابل انجام در این مجموعه تقریباً هیچ محدودیتی ندارد. با نگاهی به انواع صحافی قابل انجام توسط ما، خودتان نیز بهتر متوجه نبود محدودیت‌ها خواهید شد. در حالی که سه الی چهار شیوه صحافی بیش از سایرین مورد تقاضا هستند، ما در انجام خدمات صحافی، بسته به نیاز مشتریان همه آن‌ها را تحت پوشش داریم. چند نوع خدمات صحافی در تارادیس به مشتریان ارائه می‌شود؟ انواع مختلفی از صحافی از جمله موارد زیر، قابل انجام هستند.

  • صحافی فنری
  • صحافی چسب گرم
  • صحافی منگنه
  • صحافی دوخت

با این وجود است که به طور منطقی و به دور از فضاهای تبلیغاتی، معتقدیم در صورت انتخاب این مجموعه برای انجام خدمات صحافی، محدودیتی نخواهید داشت. اما اکنون اجازه دهید به این شیوه‌های انجام صحافی نیم‌نگاهی داشته باشیم.

صحافی فنری

صحافی فنری

صحافی فنری یا همان صحافی سیمی، شیوه‌ای از انجام کار است که در آن با استفاده از پانچ، منافذی دوار یک خط مستقیم در لبه کاغذ ایجاد می‌شود. سپس با عبور دادن سیم یا همان فنر از میان این منافذ، شیرازه کلی صحافی شکل می‌گیرد. این شیوه از صحافی برای عامه مردن چندان ناملموس نبوده و خود شما نیز ممکن است تابحال برخی از کتاب‌های خود را به این شکل صحافی یا بازسازی کرده باشید.

انجام صحافی فنری، طرفداران خاص خود را دارد زیرا شاید از حیث ظاهر و دوام جذابیت بالایی داشته باشد اما معمولاً با افزایش قطر یا به عبارتی ضخامت جزوه یا کتاب شما همراه است. به هر حال یک از شیوه‌های انجام خدمات صحافی، مزایای و معایب خاص خود را داشته و باید با در نظر داشتن این مزایای و معایب، انتخاب خود را نهایی کنید. انتخاب شما در مورد شیوه انجام خدمات صحافی فنری هرچه که باشد، توسط تارادیس بی‌کم‌وکاست اجرا خواهد شد.

صحافی چسب گرم

صحافی چسب گرم

صحافی چسب گرم را شاید بتوان متداول‌ترین شیوه صحافی دانست. به شکلی که تقریباً اغلب کتبی که تابحال یکبار از نزدیک مشاهده کرده‌اید، قطعاً با این شیوه از انجام خدمات صحافی به دست شما رسیده‌اند. در صحافی چسب گرم خبری از اجزا یا اجسام خارجی نیست و صرفاً با تماس مؤثر و دقیق چسب با لبه کاغذ، شیرازه کلی ساختار شکل می‌گیرد. با این وجود شکل ظاهری جزوه، کتابچه، کتاب یا بروشور شما در طبیعی‌ترین حالت خود حفظ خواهد شد. این در حالی است که اجرا و پیاده‌سازی آن نیز سریع و ساده‌تر است و برای پروژه‌هایی در مقیاس انبوه انتخاب بدی نیست.

ما در تارادیس در انجام خدمات صحافی چسب گرم، دو اصل کلیدی را برای جلب رضایت مشتریان به کار می‌بندیم. اصل اول استفاده از متریال باکیفیت، متناسب و بادوام است و اصل دوم بهره‌گیری از ملزومات و کارشناسان حرفه‌ای؛ ترکیب این دو، نتیجه را دقیقاً مطابق با خواست و میل مشتریان رقم می‌زدند.

صحافی منگنه ای

صحافی منگنه‌ای

در صحافی منگنه‌ای نه مانند صحافی فنری، خبری از سیم است و نه مانند صحافی چسب گرم صرفاً چسب به سطوح مالیده می‌شود؛ در اینجا منگنه‌های وظیفه ایجاد یکپارچگی را برعهده دارند. بدون نیاز به ارائه توضیحات اضافی، قطعاً همه شما همراهان گرامی با این شیوه صحافی آشنایی دارید. دو، سه یا گاهاً حتی چهار منگنه بزرگ از خط میانی بدنه کلی صفحات عبور کرده و شیرازه صفحات را تشکیل می‌دهند. هرچند این شیوه صحافی به‌نسبت قدیمی‌تر است اما به هر حال در برخی شرایط یک راه‌حل ارزان‌تر بوده و انعطاف بیشتری را از خود نشان می‌دهد.

البته در برابر این ارزان و منعطف بودن، باید در نظر داشته باشید که صحافی منگنه‌ای در تعداد بالای صفحات، به طور نرمال طول عمر و دوام کمتری دارد. چنانچه بسته به پروژه جمع‌بندی شما مبنی بر انجام خدمات صحافی منگنه باشد، ما در تارادیس تمام تلاش خود را برای دستیابی به طول عمر و کیفیت بیشتر به کار می‌بندیم. با وجود استفاده از بهترین متریال و انجام کار حرفه‌ای، طول عمر، دوام و کیفیت به بالاترین حد خود نزدیک خواهد شد.

صحافی دوخت

صحافی دوخت

یکی دیگر از شیوه‌های انجام خدمات صحافی در تارادیس، صحافی دوخت است. در این روش درست مانند امور خیاطی، با شیوه‌ای خاص و منحصربفرد بخش انتهایی صفحات به هم دوخته می‌شود. در انجام خدمات صحافی دوخت از سوزن استفاده می‌شود و درست مانند دوخت پارچه با عبور ترکیب نخ و سوزن، صفحات حول یک شیرازه معین شکل می‌گیرند.

 معمولاً ابتدا به شکل خام صفحات در فرمت‌های هشت، شانزده یا سی‌ودو برگی به هم دوخته شده و سپس در نهایت مجموع این فرمت‌ها به هم دوخته می‌شوند. این منجر به استحکام بیشتر کتاب یا کتابچه خواهد شد. البته در صحافی دوخت، گاهاً بنا به ضرورت و تصمیم کارشناسان، ممکن است از ترکیب چسب نیز استفاده شود.

در نهایت آنچه اهمیت دارد، دوام و جلوه خاصی است که صحافی دوخت دارد. این شیوه از صحافی در تعداد بالای صفحات پیشنهاد شده و معمولاً نتیجه بادوامی دارد. همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شد، فارغ از شیوه و سبک انجام خدمات صحافی، نهایتاً تلاش ما در تارادیس، نزدیک شدن به برترین معیارها و استانداردهاست. صحافی دوخت نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای انجام آن به بهترین نحو، کنارتان هستیم.

انجام خدمات صحافی با تارادیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *