تولید تقویم رومیزی در قالب‌ها و با نقش‌های گوناگون

مهم ترین عناوین

تقویم رومیزی با پایه MDF
زیبایی و جذابیت ظاهری، بدون کمترین تردید در میزان موفقیت و گیرایی تقویم رومیزی مؤثر است

تارادیس برای هر سلیقه 

از تولید تقویم رومیزی اختصاصی و اهدای آن به سایرین، می‌توان در جهت مقاصد مختلفی استفاده کرد. ممکن است برای تکمیل ست اداری کسب‌وکار یا سازمان خود به آن نیاز داشته باشید. یا مثلاً هدف تبلیغاتی خود را در یک کمپین بازاریابی دنبال کنید.

هدف اصلی شما از تولید تقویم رومیزی هرچه که باشد، اثرگذاری آن وابسته به عوامل متعددی است. کاربرد تقویم رومیزی، بر کسی پوشیده نیست و بعید است کسی از نزدیک با آن آشنایی نداشته و یا حتی به طور مستمر از آن استفاده نکند. اما با این حال برخی افراد از اثرگذاری و لزوم استفاده از آن برای تبلیغات یا تکمیل ست اداری، اطمینان کامل ندارند.

در همین راستا ما نیز قصد داریم تا در یادداشت پیش رو، ضمن پرداختن به معیارهای موفقیت در تولید تقویم رومیزی، به این موضوع که آیا امروزه همچنان تقویم‌ها کاربرد خود را دارند یا خیر، بپردازیم. البته در انتها نیز با معرفی طیف وسیعی از تقویم‌های طراحی‌شده در مجموعه تارادیس، با شما خواهیم بود. تا انتها با ما همراه باشید.

آیا تولید تقویم رومیزی همچنان کاربردی است؟

بسیاری افراد بر این باورند که با ظهور رایانه‌ها و فراگیر شدن استفاده از دستگاه‌هایی مانند تلفن همراه، امروزه استفاده از تقویم رومیزی به مانند گذشته چندان متداول نیست. این ایده در یک نگاه کلی غلط نیست اما همه واقعیت را منعکس نمی‌کند. این ابزار تکنولوژی نیاز افراد به این تقویم‌ها را کاهش داده‌اند اما به طور کامل از بین نبرده‌اند. این یعنی تولید تقویم رومیزی منسوخ نشده و همچنان ماحصل آن برای تکمیل ست اداری یا اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتریان، کاربرد خود را حفظ کرده است.

حتی با وجود در دسترسی بودن مداوم رایانه‌ها و تلفن‌های هوشمند، افراد همچنان برای تعیین سررسید‌ها، تایم جلسات یا برخی برنامه‌ریزی‌های خاص متکی به این تقویم‌های فیزیکی و همیشه در دسترس هستند. پس بدون تردید در این مورد، بنا به تجربه‌ای که در این حوزه داریم شما را به چاپ تقویم رومیزی باکیفیت و مناسب دعوت می‌کنیم. حال اما پرسش اینجاست که رعایت کدام معیارهای در طراحی تقویم رومیزی باکیفیت مؤثر هستند؟ معیارهای تارادیس الگوی خوبی برای درک این معیارها هستند!

 
 

 

 

تولید و چاپ تقویم رومیزی 1403

پیشنهاد ویژه

انواع مدلهای تقویم رومیزی چوبی، ام دی اف، گالینگوری، زیر دستی، یادداشت دار ، تبلتی، دستیار و ...

تقویم رومیزی ارزان
استفاده از چوب در تولید تقویم رومیزی، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است

معیارهایی که تارادیس در تولید تقویم رومیزی بر آن‌ها تأکید دارد

ما در تارادیس به منظور جلب رضایت مشتریان و برآورده ساختن انتظارات بالایی که از این مجموعه دارند، برخی معیارهای روشن و ثابت را برای خدمات خود تعیین کرده‌ایم. این یعنی هر خدمتی، از جمله تولید تقویم رومیزی، با در نظر داشتن معیارهایی از پیش تعیین‌شده و معنادار انجام شده و نتیجه نهایی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. هرچند شرح و بسط تمام این معیارهای فنی و تخصصی در حوصله متن نیست اما اجازه دهید برخی از معیارهای کلی و عمومی تارادیس در تولید تقویم رومیزی را در کنار هم به صورت تیتروار مرور کنیم.

  • استفاده از بهترین نوع ممکن از هر متریال تحت هر شرایطی و امکان انتخاب متریال بسته به نیازمندی‌ها و اهداف مشتریان
  • ارائه ایده‌های اختصاصی و منحصربفرد در طراحی تقویم رومیزی به منظور خاص بودن محصول و کپی نبودن آن
  • در نظر گرفتن الگوها و معیارهایی که به کارآمدی بیشتر تقویم کمک کرده و استفاده از آن را برای مخاطب ساده‌تر و دلپذیرتر می‌کنند
  • ارائه قیمت‌های رقابتی و مقرون به صرفه در هر شرایطی با استفاده از کاهش حاشیه سود مجموعه تارادیس و احترام به نیازمندی‌های مشتریان
  • امکان تولید و چاپ تقویم رومیزی در تیراژ‌های مختلف
  • گوناگونی و تعدد قابل توجه محصولات از حیث پایه‌های مورد استفاده، شیوه طراحی، ابعاد، متریال و حتی تم و طرح کلی نقوش و تصاویر به کاررفته در تقویم رومیزی
  • وقت‌شناسی و تعهدپذیری در قبال پایبندی به برنامه زمانی مشتریان زیرا در امر اهدای تقویم به کارکنان، مشتریان یا سایر مخاطبان، پایبندی به موعدهای زمانی مقرر بسیار تعیین‌کننده و مهم است

حال اما اجازه دهید به یکی از معیارهای فوق، نگاهی نزدیک‌تر داشته باشیم؛ تعدد و گوناگونی محصولات در تارادیس.

گوناگونی در نوع کاربرد تقویم رومیزی

یکی از دسته‌بندی‌هایی که تارادیس در تولید تقویم رومیزی به آن پایبند است، دسته‌بندی بر مبنای شکل طراحی و جزئیات کاربردی محصول است. در این شیوه دسته‌بندی محصولات با ده‌ها گونه و مدل مختلف در دسترس مشتریان هستند. از جمله این گونه‌ها که بر مبنای این شیوه دسته‌بندی شناخته می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تقویم رومیزی روزشمار
  • تقویم رومیزی ماهانه
  • تقویم رومیزی یادداشت‌دار
 
 

 

 

تقویم دیواری

پیشنهاد ویژه

مشاهده نمونه های تقویم دیواری

چاپ تقویم رومیزی
محصولات پلاستیکی و پلکسی نیز بسته به موقعیت می‌توانند انتخاب‌های جذابی باشند

گوناگونی در شکل پایه و جزئیات فیزیکی

جنبه دیگری که در آن محصولات تارادیس از گوناگونی قابل توجهی برخوردار هستند، جزئیات فیزیکی و موضوعاتی مانند شیوه طراحی پایه است. هم شیوه طراحی پایه و هم متریال مورد استفاده در این کار، در صورت استفاده از خدمات تولید تقویم رومیزی در تارادیس، قابل تنظیم و تغییر هستند. از جمله گونه‌ها و انواعی از تقویم که با این دسته‌بندی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند، می‌توان به این موارد نگاه کرد.

  • تقویم رومیزی پایه ام.دی.اف
  • تقویم رومیزی چوبی ساده
  • تقویم رومیزی پلکسی
  • تقویم رومیزی طلقی
  • تقویم رومیزی گالینگوری
تقویم رومیزی پلکسی گلاس
تارادیس با طرح‌هایی خلاقانه و بدیع آماده برآورده ساختن انتظارات شماست

گوناگونی در طرح و قالب کلی محصولات

در نهایت اما، حتی با وجود ارائه طرح‌های جدید، خلاقانه و اختصاصی برای برندها، ما برخی از قالب‌های کلی را به شکل از پیش آماده برای تولید تقویم رومیزی در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم. سوای اینکه گاهاً همین طرح‌ها مورد استقبال مشتریان قرارگرفته و نیاز به بازآفرینی جدی طرح نیست، دیدن این طرح‌ها می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر کمک کرده و برای مشتریان الهام‌بخش باشد. برخی از این قالب‌های از پیش آماده در بخش پایین قابل مشاهده هستند.

  • طبیعت
  • باستانی
  • مذهبی
  • هخامنشی
  • میلادی
 
 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *