طراحی، چاپ، صحافی و تولید سررسید در تارادیس؛ در ابعاد، اشکال و قالب‌های مختلف

طراحی، چاپ، صحافی و تولید سررسید در تارادیس؛

چاپ سررسید و سالنامه، از دیرباز برای نشان دادن قدردانی و حسن نیت کسب‌وکارها و سازمان‌ها نسبت مشتریان و مراجعین آن‌ها، یک روش خاص و ویژه بوده است. اگر آنچه در نتیجه یک پروژه تولید سررسید در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد جذاب، مرغوب، شیک و کاربردی باشد، بدون تردید منجر به ایجاد یک حس مثبت در آن‌ها خواهد شد. این حس مثبت همان چیزی است که کارشناسان مجموعه تارادیس، همواره در طراحی سررسید برای آن ارزش زیادی قائل هستند. ما برای رسیدن به این حس مثبت و حک نام و نشان شما در ذهن مخاطب‌تان، تمام آنچه را نیاز است، در کنار هم قرار می‌دهیم.

طراحی، چاپ، صحافی و تولید سررسید در تارادیس

تلفیقی از جلد زیبا و صفحاتی با کیفیت استثنایی

ما در تولید سررسید، به یک اندازه در مورد کیفیت صفحات و جذابیت جلد محصول، حساسیت داریم. به بیانی دیگر به همان اندازه که دیدن و لمس جلد در مشتری حس خوبی ایجاد می‌کند، صفحات نیز خوش‌فرم، لطیف و باکیفیت هستند. این تلفیق اعجاب‌انگیز و استثنایی، ماحصل سال‌ها تجربه کارشناسان تارادیس و بهره‌گیری از مجموعه عوامل مختلفی است که بنا به تخصص این کارشناسان، گرد هم می‌آیند. از متریال کاغذی بسیار خاص و مرغوب تا استفاده از ملزومات چاپ و تولید سررسیدی که سرآمد و نوین هستند، همه چیز در تارادیس در خدمت تولید و تحویل بهترین محصول ممکن است.

در تولید سررسید باید در نظر داشت که محصول نهایی، علاوه بر زیبایی و جذابیت در تماس چشمی یا در تماس با دست مخاطبان و مشتریان، ماندگاری و استحکام نیز یک بحث غیرقابل چشم‌پوشی است. آنچه ما در قالب نتیجه نهایی تولید سررسید در اختیار شما قرار می‌دهیم، نه فقط تا پایان سال، بلکه در سال‌های آتی نیز می‌تواند هم‌پا و همراه مشتریان و مخاطبان شما باشد. این یعنی پیام برند شما تا مدت‌ها با آن‌ها همراه است.

طراحی، چاپ، صحافی و تولید سررسید در تارادیس

تعدد و گوناگونی محصولات؛ دست شما برای انتخاب باز است!

مشتریان در پروژه‌های خود هیچگاه نباید با محدودیت مواجه شوند؛ این یک شعار نیست بلکه یکی از اصول بنیادین تارادیس در ارائه خدمات به مشتریان است. ما در تمام بخش‌ها و دسته‌های خدماتی، این اصل را مدنظر داریم. در طراحی و تولید سررسید نیز، مشتریان قرار نیست با محدودیت در انتخاب مواجه شوند.

شما می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از یک طراحی اختصاصی و ویژه برای تولید سررسید ویژه خود، آن‌ها را در ابعاد و اشکال مختلفی نیز تحویل بگیرید. رحلی، وزیری، رقعی، اروپایی و حتی پالتویی و جیبی؛ هر جزئیاتی را که نیاز داشته باشید در پروژه تولید سررسید اختصاصی شما رعایت می‌کنیم.

گستردگی دایره محصولات ممکن است تا حدی مشتریان را در شناخت آن‌ها سردرگم کند. از این رو اجازه دهید یک بخش ویژه را به بررسی بسیار کوتاه این مدل‌های گوناگون اختصاص دهیم.

طراحی، چاپ، صحافی و تولید سررسید در تارادیس

مروری بر خصوصیات ظاهری انواع مختلف سررسید و سالنامه

  • سررسید با قطع رحلی: این نوع از سررسید در سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ در دسترس است و در بزرگترین حالت، ابعادی معادل (33×23) دارد. این شکل از تولید سررسید بیشتر برای موارد نفیس و قیمتی‌تر پیشنهاد می‌شود.
  • سررسید با قطع رقعی: این شکل از تولید سررسید که در معمولاً در سایز (21×14) انجام می‌شود، بسیار رایج بوده و برای مقاصد مختلفی مناسب است.
  • سررسید با قطع وزیری: در این شکل از تولید سررسید نیز محصولات با امکان تغییر سایز در قالب سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک عرضه می‌شوند؛ در سایز متوسط ابعاد معادل است با (23×17).
  • سررسید با قطع اروپایی: این قطع که نسبت به سایرین قدمت کمتری در ایران دارد و تقریباً جلوه‌ای مدرن را به سررسید شما می‌دهد در ابعاد (21×13) در دسترس است. این قطع به علل مختلفی اخیراً با شدت بیشتری مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.
  • سررسید با قطع پالتویی و جیبی: این قطع از سررسید که بیشتر برای حمل و یادداشت کوتاه مسائل و امور شخصی طراحی شده، از سایرین کوچک‌تر بوده و ابعاد آن با (22×5) معادل است. البته این مربوط به قطع پالتویی بوده و قطع جیبی معمولا در ابعاد (16×8) در دسترس است.

تمام اشکال مختلف فوق، به صورت یک روز در صفحه، دو روز در صفحه و قالب دستیار نیز قابل طراحی و چاپ هستند.

طراحی، چاپ، صحافی و تولید سررسید در تارادیس

تولید سررسید سال 1404؛ رفتن مشتریان به استقبال سال نو با سررسیدهای شما

اما اگر تولید سررسید سال 1404 از هم‌اکنون ذهن‎‌تان را به خود مشغول کرده، ما به شما یک همراهی کامل، برنامه‌ریزی‌شده و بدون خلل را وعده می‌دهیم. این یعنی می‌توانید بدون نگرانی از بابت زمان تحویل یا از دست رفتن زمان مناسب برای اعطای سررسید سال 1404 به مشتریان، به ما در پیش‌برد یک پروژه موفق اعتماد کنید.

همیشه زمان و پایبندی به تعهدات زمانی، برای ما اهمیت داشته است اما در عین حال می‌دانیم که در پروژه‌هایی مانند تولید سررسید سال 1404، باید به‌مراتب نسبت به زمان تحویل با حساسیت بیشتری عمل کنیم. پس در این رابطه اطمینان می‌دهیم که تک‌تک اعضا، و کارشناسان، ملزومات و حتی پروسه‌های مربوط به طراحی و صحافی سررسید، با بیشترین بهره‌وری ممکن در خدمت تکمیل این دسته از پروژه‌ها هستند.

ما اجازه نمی‌دهیم مشتریان و مخاطبان‌تان، سال نو را بدون سررسید‌های شما آغاز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *