چرا استفاده از هارد باکس جذابیت زیادی دارد؟

چرا استفاده از هارد باکس جذابیت زیادی دارد؟ تارادیس پاسخ می‌دهد!

تولید هارد باکس اختصاصی و استفاده از آن به عنوان بسته‌بندی محصولات، در گذشته چندان مرسوم نبود. زیرا از یک سو امکانات و ملزومات کافی برای تولید آن در دسترس نبوده و از سوی دیگر قیمت تمام‌شده آن چندان به مذاق تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خوش نمی‌آمد. اما در دهه اخیر و بخصوص چند سال قبل، تولید هارد باکس رونق گرفته و تعداد بیشتری از تولیدکنندگان خواهان استفاده از آن شدند.

این در حالی است که برخی افراد همچنان در مورد سفارش و استفاده از آن با تردیدهایی مواجه هستند. برخی افراد آن را غیرکاربردی و بیشتر تزئینی و نمایشی قلمداد کرده و دسته‌ای دیگر برای پرداخت یک مابه‌تفاوت جزئی نسبت به باکس‌های مقوایی و کاغذی ساده، تردید دارند. اگر شما نیز یکی از این دسته افراد هستید و در مورد طراحی هارد باکس اختصاصی خود تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید. اما چرا هارد باکس یک انتخاب جذاب است؟

اوج ظرافت در سادگی؛ طراحی هارد باکس به نحو خاصی دلرباست!

حتی اگر مخالف استفاده از آن باشید، محال است بتوانید زیبایی و دلربا بودن این شیوه بسته‌بندی را رد کنید. طراحی هارد باکس به نحوی است که در عین سادگی و خالی بودن از پیچیدگی ظاهری، شدیداً خودنمایی کرده و شیک است. این دقیقاً همان چیزی است که محصول یا هدیه شما، برای دیدن شدن به آن نیاز دارد. این شکل ظاهری که در نتیجه نهایی تولید هارد باکس به دست می‌آید، می‌تواند اهرمی توانمند برای جلب نظر مشتریان باشد.

بسیاری از مشتریان تا حدی به این شیوه بسته‌بندی علاقه دارند که حتی پس از استفاده از محصول نیز آن را نگهداری کرده و با مقاصد تزئین یا حتی نگهداری از سایر اجسام، از آن‌ها استفاده می‌کنند. این یعنی اگر پیام برند خود را به زیبایی بر روی آن‌ها درج کنید، تا سال‌ها فرصت اثرگذاری بر ذهن مخاطب را دارید.

چرا استفاده از هارد باکس جذابیت زیادی دارد؟
شکل و شمایل ظاهری هارد باکس، یک پیام روشن برای مخاطب یا مشتری شما دارد؛ قرار است با محصولی خاص مواجه شوید!

برقراری ارتباط با ذهن مشتریان؛ حتی از طریق لامسه!

قطعاً دیدن و بینایی، بیش از سایر حواس در ایجاد ارتباط بین بسته‌بندی و ذهن مخاطب مؤثر است. اما این به معنی ناکارآمد بودن سایر حواس نیست. به عنوان مثال لامسه و حسی که مخاطب از لمس بسته‌بندی دریافت می‌کند، بر قضاوت او در مورد محصول و برند شما مؤثر است.

در تولید هارد باکس این فرصت وجود دارد که به جای استفاده از یک پوشش کاغذی یکنواخت و سرد، با استفاده از پوشش‌های پارچه‌ای، مخملی، نرم و یا زبر، حس لامسه مخاطب را تحریک کنید. این یعنی شما از امکان لمس بسته‌بندی نیز می‌توانید به نفع خود استفاده کنید. شاید این جزئیات بسیار ریز و ظریف به نظر برسند اما با بررسی تجربه مشتریان متوجه خواهید شد همین جزئیات تولید هارد باکس، خواسته یا ناخواسته آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

چرا استفاده از هارد باکس جذابیت زیادی دارد؟
شیوه تولید و طراحی آن به گونه‌ای است که نوآوری و خلاقیت در آن سهولت و اثربخشی بیشتری دارد

محافظت بهتر از محصولات حساس و شکننده؛ هارد باکس واقعاً سخت است!

علت نامگذاری این شیوه بسته‌بندی را حتماً می‌دانید؛ هارد باکس (Hard Box) به معنی واقعی کلمه سخت (Hard) بوده و نسبت به سایر انواع بسته‌بندی مقاوم‌تر است. برخلاف بسیاری از انواع بسته‌بندی کاغذی و مقوایی، جعبه هارد باکس به نحوی است که مقاومت و پایداری بیشتری را تضمین می‌کند. به‌نحوی که به‌سادگی قابل خم شدن و پارگی نبوده و تا حدی محکم است که در عمل پارگی آن معنایی ندارد.

شاید بتوان گفت تحت فشار شدید، دچار فرورفتگی می‌شود اما پارگی در حالت استفاده و حمل نرمال، تقریباً محال است! اینکه بتوانید در عین زیبایی ظاهری و اثرگذاری قابل توجه بر ذهن مخاطب، کالای خود را در امنیت بیشتری قرار دهید، باعث می‌شود تولید هارد باکس اختصاصی یک تصمیم بسیار جذاب و کاربردی تلقی شود. این در حالی است که ما در تارادیس، با استفاده از متریال باکیفیت، طراحی هوشمندانه و همچنین ایده‌های بدیع و خلاقانه، وجود هر یک از این ویژگی‎های را تشدید و تقویت می‌کنیم.

چرا استفاده از هارد باکس جذابیت زیادی دارد؟
زیبایی بیشتر در عین دستیابی به سطح بالاتری از امنیت، باعث می‌شود این یک انتخاب جادویی باشد

از بابت تفاوت قیمت نگران نباشید؛ این یک تصمیم مقرون به صرفه است!

یکی از موانعی که تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان در مسیر تولید هارد باکس تصور می‌کنند، مابه‌تفاوت قیمت آن نسبت به جعبه‌های کاغذی و مقوایی عادی است. هرچند این نگرانی طبیعی است اما تارادیس در رفع و کاهش آن به شما کمک می‌کند. پیش از هر چیز باید بدانید که اگر پرداخت یک هزینه بیشتر، آن هم به صورت جزئی، افزایش چشم‌گیر پرستیژ و استقبال مخاطبان و مشتریان را به همراه داشته باشد، به هر حال می‌توان گفت تصمیم درست و مقرون به صرفه‌ای است.

شما با سفارش طراحی هارد باکس، شاید قدری هزینه بیشتری بپردازید اما قطعاً مزایا و سود بسیار بیشتری دریافت می‌کند. از سوی دیگر همکاری با تارادیس در تولید هارد باکس، این مزیت را دارد که از قیمت‌های پایین و رقابتی‌تر بهره‌مند خواهید شد. تارادیس ، بدون آسیب به کیفیت مواد اولیه یا ضعف در استفاده از ملزومات پیشرفته، صرفاً با کاهش حاشیه سود خود، می‌تواند نگرانی‌های شما از بابت قیمت را کاهش دهد.

چرا استفاده از هارد باکس جذابیت زیادی دارد؟
با استفاده از ملزومات پیشرفته و مدرن، می‌توان چاپ را بالاترین کیفیت ممکن بر روی پوسته پیاده کرد

صحافی هارد باکس در انواع متدهای گوناگون

اما یکی دیگر از مزایایی که به طور ویژه تارادیس در اختیار شما قرار می‌دهد، تنوع و گوناگونی قابل توجه در محصولات است. در همکاری با این مجموعه شما مجبور به محدود کردن دایره انتخاب‌های خود نیستید و می‌توانید بسته به نیاز، از میان ده‌ها گونه مختلف پوسته، طراحی و حتی متد صحافی هارد باکس، انتخاب کنید. هارد باکس چاپی، سلفونی و گالینگوری، تنها تعدادی از محصولاتی هستند که در قالب این خدمات، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. پس بدون اندیشیدن به محدودیت در انتخاب جزئیات، می‌توانید برای این مقصود با تارادیس در ارتباط باشید.

چرا استفاده از هارد باکس جذابیت زیادی دارد؟
همه جزئیات قابلیت مطابقت با سلیقه، خواست و تصمیم شما را دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *