ملزومات رستورانی و کافی شاپ

عناوین اصلی

ملزومات رستورانی و کافی شاپ

رستوران ها و کافی شاپ ها علاوه بر سرویس دهی خوبی که داخل رستوران به مشتریان خود ارائه می دهند ، خدمات خارج از رستوران و کافی شاپ را نیز از موارد مهم برای جلب رضایت مشتریان در نظر میگیرند و یکی از این نکات مهم هنگام ارسال غذا به منازل و شرکت ها داشتن بسته بندی محکم مواد غذایی و حفظ گرمای آن می باشد.

در سراسر دنیا تمام برندهای بزرگ و معتبر در صنعت غذا و کافی شاپ پس از مرحله کیفی محصولات غذایی ، بسته بندی مرتب و شکیل را در راستای پیشرفت خود قرار میدهند, ازاین رو صنعت بسته بندی مواد غذایی به یکی از صنایع رقابتی تبدل شده است. در صنعت رستوران و کافی شاپ به ازای هر نوع غذا ، یک نوع بسته بندی وجود دارد برای نمونه میتوان به جعبه های پیتزا، مرغ سوخاری ، قارچ سوخاری ، ناگت و … اشاره نمود.

جعبه پیتزا

طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده ، بسته بندی زیبا باعث چند برابر شدن لذت غذا می گردد. زیبایی در چاپ و بسته بندی جعبه پیتزا علاوه بر تاثیری که در میزان لذت  فرد از غذا دارد, سبب سالم و گرم ماندن پیتزا می شود. امروزه سایزهای قابل تولید با استاندارد های ثابت جهت تولید جعبه های پیتزا ازجمله جعبه مینی ، 1 نفره ، 2 نفره و سایز خانواده وجود دارد،همچنین نحوه برش آن ها نیز متنوع است.

ملزومات رستورانی و کافی شاپ 2

جعبه سوخاری

معیار سفارش و ساخت جعبه های مرغ سوخاری با جعبه های دیگر به دلیل وزن بیشتر و روغنی بودن غذا متفاوت است و باید  جعبه هایی متناسب با نوع این ماده غذایی ساخته شود. جعبه های سوخاری انواع مختلفی دارند مانند : قفلی ، سفره ای ، صندوقی ، دسته دار و…

همه ی  این نوع از جعبه ها دارای قفل لاک باتم هستند و همچنین سایزبندی این محصولات براساس تعداد سوخاری است مانند دوتیکه ، سه تیکه و… اما یکی از نکات بسیار مهم در چاپ جعبه های سوخاری ، استفاده از مقواهای ایندل برد یا مقواهای خاص است که دارای لایه پلی اتیلن هستند, زیرا سوخاری برخلاف سایر غذاها بیشترین تماس را با جعبه دارد و همین امر امکان جذب میکروب را فراهم می نماید, به همین دلیل جنس مقواهایی که در تولید جعبه سوخاری به کار میروند خاص و محدود هستند.

ملزومات رستورانی و کافی شاپ 3

لیوان یکبار مصرف

لیوان های یکبار مصرف جهت مصرف نوشیدنی های سرد مانند آب ، آب میوه و همچنین نوشیدنی های گرم مانند چای ، نسکافه و قهوه و… استفاده می شود. از لیوان های یکبار مصرف بیشتر در بیمارستان ها ، کترینگ ها ، سازمان ها استفاده می گردد.

لیوان یکبارمصرف ازسه جنس مقوایی ، پلاستیکی و گیاهی ساخته می شود و جنس گیاهی آن این مزیت را دارد که در ساخت آن از مواد ضد سرطانی استفاده می گردد ، همچنین امکان تجزیه سریع در طبیعت نیز در این دسته از محصولات وجود دارد.

ملزومات رستورانی و کافی شاپ 4

سینی هولدر لیوان

امروزه سینی هولدر به یکی از محصولات پرکاربرد در رستوران ها و کافی شاپ ها تبدیل شده اند چرا که کار حمل لیوان ها را بسیار آسان کرده است همچنین این محصول در سایز های مختلف قابل تولید هستند که پرمصرف ترین سایز آن چهارتایی میباشد.

هولدر لیوان

لیوان جزء محصولاتی است که علاوه بر پرمصرف بودن ، نگهداری و حمل بیش از دو عدد آن برای هر فرد دشوار است اما با پیشرفت تکنولوژی و اختراع محصولات جدیدی از قبیل هولدر لیوان نگهداری را به کاری آسان تبدیل کرده است.
از هولدرها می توان در اتومبیل نیز استفاده کرد و کارآیی بالایی دارند.

ملزومات رستورانی و کافی شاپ 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *