طراحی، چاپ و صحافی جعبه با تارادیس

طراحی، چاپ و صحافی جعبه با تارادیس

در کلیه مراحل طراحی، چاپ و صحافی جعبه در کنارتان هستیم

آیا سرمایه‌گذاری بر روی کیفیت چاپ و تولید جعبه، واقعاً بازدهی دارد؟ این پرسش مهم و کلیدی است که همچنان در ذهن تولیدکنندگان و صاحبان کالا، به قوت باقی است. اما ما معتقدیم پس از آشنایی با مزایا و اثرات استفاده از یک جعبه باکیفیت و اثرگذار، بدون تردید تمام این تردیدها از بین خواهد رفت. تارادیس با وجود سال‌ها تجربه در این حوزه و ارائه نمونه‌های موفق در امر طراحی جعبه، آماده است تا برای ایجاد جلوه‌ای بی‌همتا برای کالای شما، کارشناسان و ملزومات خود را متمرکز سازد.

طراحی، چاپ و صحافی جعبه با تارادیس

چرا کیفیت طراحی جعبه و نحوه چاپ آن اهمیت دارد؟

متخصصین حوزه مارکتینگ، تبلیغات و فروش، به‌خوبی پاسخ این پرسش را می‌دانند. اما کاملاً طبیعی است که همچنان عامه مردم اهمیت این موضوع را درک نکرده باشند. نتیجه اعتقاد نداشتن به اهمیت و اثرگذاری کیفیت طراحی جعبه بر میزان فروش و امور بازاریابی، تردید برای سرمایه‌گذاری در این بخش است. بسیاری افراد ممکن است چنین برداشتی داشته باشند که هزینه برای طراحی جعبه یا استفاده از متریال ممتاز برای تولید آن، یک هزینه اضافی و بدون بهره‌وری است. اما با مطالعه علل اهمیت کیفیت طراحی جعبه، قطعاً دیدگاه شما نیز در این مورد دگرگون خواهد شد. اجازه دهید پنج علت اصلی برای اهمیت این مقوله را به صورت اجمالی مرور کنیم.

طراحی جعبه، عنصری کلیدی در شیوه نمایش محصول شماست

بسته‌بندی نوعی حس تعلیق و هیجان را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. وقتی مردم یک محصول با بسته‌بندی زیبا را می‌بینند، نسبت به خرید و باز کردن آن ترغیب می‌شوند. این یعنی شانس انتخاب شدن محصول شما نسبت به سایر محصولات رقیب و حاضر در فروشگاه‌ها، بیشتر خواهد شد. معمولاً با دیدن طراحی جعبه و شیوه بسته‌بندی یک محصول، منطقی یا غیرمنطقی، قضاوت‌هایی مختلفی در ذهن افراد شکل می‌گیرد. هر قدر کیفیت طراحی جعبه و چاپ آن بالاتر باشد، این قضاوت ابتدایی بهتر خواهد بود. آن‌ها باید بدانند که محصولی خاص در انتظار آن‌هاست.

طراحی، چاپ و صحافی جعبه با تارادیس

همه افراد به خاص بودن علاقه دارند

امروزه شخصی‌سازی و ارائه محصولاتی با جزئیات بصری متمایز به یک هدف بزرگ در برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی تبدیل شده است. حتی می‌توان گفت ایجاد حس خاص بودن در ذهن مشتری و ارائه کالاهای شخصی‌سازی‌شده، یک روش بازاریابی مؤثر برای جذب مشتریان و جلب رضایت آن‌هاست. همه افراد با دیدن کالایی که نمایی متمایز و خاص دارد هیجان‌زده خواهند شد. اگر طراحی جعبه مطابق اصول و با پیروی از ایده‌ها بدیع و خلاقانه انجام شود، بدون تردید این حس را در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند.

به عنوان مثال در حالی که همه خمیردندان‌ها در بسته‌بندی‌های کاغذی ساده و بی‌کیفیت عرضه می‌شوند، یک خمیردندان با جعبه مات، فونتی زیبا و یک بخش شفاف با طلق، به‌شدت در قفسه‌ها خودنمایی می‌کند. نمونه عملی و ملموس قدرت بالای ایجاد این حس را می‌توان در آب معدنی‌هایی دید که امروزه در بطری‌های متمایز عرضه می‌شوند. احتمالاً شما هم با خرید آن‌ها حس بهتری را تجربه کرده‌اید. طراحی، چاپ و صحافی جعبه

ثبات، پایداری و مقاومت، کالای شما را تضمین می‌کنند

با شنیدن لفظ طراحی جعبه، ممکن است ذهن اغلب افراد به سمت طراحی گرافیکی و جلوه‌های رنگ و چاپ سوق پیدا کند. اما واقعیت این است که در طراحی جعبه، موضوعات دیگری نیز مانند جنس مقوا، ضخامت، طراحی هندسی و مطابقت آن با شکل محصول، اهمیت داشته و باید در نظر گرفته شود. اگر طراحی جعبه به شکل حرفه‌ای انجام شود، نه‌تنها دارای زیبایی‌های بصری و اثرگذاری چشمی است، بلکه به یک محافظ تمام و کمال برای کالای شما تبدیل خواهد شد.

این جنبه از اهمیت شیوه طراحی جعبه در ارتباط با وسایل شکستنی یا کالاهای حساسی مانند تیوب محصولات بهداشتی و آرایشی، خود را بیشتر نشان می‌دهد. تصور کنید یک کرم آرایشی در صورت نداشتن جعبه مناسب، در طول حمل و حتی بر روی قفسه‌های فروشگاهی، تا چه حد آسیب‌پذیر خواهد بود.

طراحی، چاپ و صحافی جعبه با تارادیس

بسته‌بندی بخشی از هویت برند شما را شکل می‌دهد

اگر طراحی و چاپ بسته‌بندی در یک سطح حرفه‌ای و با در نظر گرفتن اصول هماهنگی و اثرگذاری انجام شود، بدون تردید محصول نهایی به بخشی از هویت برند شما بدل خواهد شد. این بدان معنی است که به طور مثال افراد حتی بدون مطالعه توضیحات جعبه، با دیدن آن متوجه حضور کالای شما در آن خواهند شد. به‌نوعی می‌توان گفت چاپ جعبه اگر یونیک و باکیفیت باشد، به یک نشانی از برند شما بدل می‌شود. استفاده درست از عناصر بصری، درج لوگو در جای مناسب و ایجاد اشکال هندسی منحصربفرد و ویژه، برخی از مجموعه عواملی هستند که به اثرگذاری جعبه از این حیث، کمک شایانی می‌کنند. طراحی، چاپ و صحافی جعبه

جعبه محصول را به کارت ویزیت خود تبدیل کنید

شاید کمی تعجب‌برانگیز باشد اما واقعیت این است که درصد بالایی از مشتریان، پس از خرید و در صورت جذاب بودن بسته‌بندی یک محصول، ترجیح می‌دهند که آن را نگه دارند. آن‌ها از جعبه کالای شما برای نگهداری سایر وسایل استفاده می‌کنند، یا در شرایط ایده‌آل آن را حتی صرفاً بخاطر ظاهر جذابی که دارد نگهداری می‌کنند. اگر طراحی جعبه کالای شما تا این حد موفق ظاهر شود، بدون تردید می‌تواند مانند یک کارت ویزیت، همیشه همراه با مشتریان شما باشد. کارت ویزیتی که با مراجعه به توضیحات و مندرجات آن، بیشتر با برند شما آشنا می‌شوند. این بر زنجیره وفاداری مشتریان هم اثر مثبتی دارد. طراحی، چاپ و صحافی جعبه

با تارادیس دستیابی به این اهداف اصلاً سخت نیست  رامون چاپ

فراموش نکنید که دستیابی به این اهداف در طراحی و چاپ جعبه، همیشه و در هر شرایطی ممکن نیست. برای اینکه بتوانید به همه این اهداف دست یابید، ما در تارادیس آماده همراهی شما هستیم. کارشناسان مجموعه تارادیس با وجود تجربه کافی در امر طراحی و چاپ جعبه و شناخت کافی نسبت به اصول بازاریابی و تبلیغات، به‌خوبی می‌دانند کالای شما به چه شکلی از جعبه نیاز دارد.

البته قطعاً تمام اصول و قواعد دستیابی به یک محصول جذاب و اثرگذار، ضمن بهره‌گیری از سلیقه و خواست شما اجرا خواهند شد. با آمیزه‌ای از ایده‌های شما و تخصص کارشناسان مجموعه تارادیس، قطعاً نتیجه نهایی برای شما غافلگیرکننده خواهد بود. در این مجموعه طراحی، چاپ و صحافی جعبه‌های مختلفی پذیرفته خواهد شد.

از جمله:

  • جعبه دارویی

  • جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی

  • جعبه مناسب برای صنایع غذایی

  • جعبه شکلات

  • جعبه قطعات خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *