چاپ و تبلیغات
دوخت و تولید کلاه با تارادیس

دوخت و تولید کلاه با تارادیس

دوخت و تولید کلاه با تارادیس؛ برند و پیام همراهی شما در سر مخاطبان

دوخت و تولید کلاه به منظور قرار دادن آن در بین لیست هدایای تبلیغاتی و اهدای آن به مخاطبان و جامعه هدف، تصمیمی منطقی و مؤثر است. از گذشته دور، کلاه، یکی از اصلی‌ترین اقلامی بوده که در قالب هدیه تبلیغاتی به مخاطبان اهدا می‌شود. این فراگیر بودن تولید کلاه به عنوان هدیه تبلیغاتی و اعطای آن در این قالب به مخاطبان و مشتریان، اصلاً اتفاقی نیست. کلاه شاید بر سر گذاشته شود اما می‌تواند برند، پیام و نماد شما را در سر مخاطبان و بینندگان حک کند. به هر حال صورت و سر به طور مداوم در کانون توجه انسان‌ها بوده و در نگاه اول مورد توجه قرار می‌گیرد.

به عنوان نمونه به همین خاطر است که تیم‌های فوتبال، بسکتبال، بیسبال و کریکت نیز برای تزریق فرهنگ هواداری، از تولید کلاه با نمادهای خود استفاده می‌کنند. حال تصور کنید شما نیز دوخت و تولید کلاه را با نیت تبلیغ برند خود انجام داده و آن را در اختیار طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان قرار دهید؛ بدون تردید نتیجه جالب خواهد بود. تارادیس برای دستیابی به این مقصود کنار شماست! اما با چه معیارها و استانداردهایی؟

طراحی کلاه متناسب با تم و هدف تبلیغات

اگر به قصد اعطای هدیه تبلیغاتی به تولید کلاه علاقه دارید، اولین نکته که باید بدانید، تناسب طراحی و ظاهر کلاه با هویت و خصوصیات و کمپین تبلیغاتی شماست. واقعیت این است که یک کلاه تبلیغاتی برای اینکه بتواند به موفقیت برسد و مانند یک بیلبورد اختصاصی شما بر روی سر مخاطبان باشد، نیاز دارد که جذاب باشد. اما جذاب بودن بسته به موقعیت و هدف قابل تعریف است.

اگر شما تولید کننده پوشاک کودکان هستید، به تم‌های فانتزی و کودکانه نیاز دارید. اگر تولید یا توزیع‌ کننده کالای ورزشی هستید، باید یک تم ورزشی و انرژیتک‌ تر را استفاده کنید و اگر مثلاً به عنوان یک نمایشگاه خودرو به تولید کلاه تبلیغاتی پرداخته و آن را به مشتریان و جامعه هدف اعطا می‌کنید، بدیهی است به یک طراحی و تم مورد استقبال عاشقان دنیای خودرو نیاز دارید. ما در تارادیس به دقت تمام جوانب این دست موضوعات را سنجیده و طرحی یونیک و متناسب با هویت کسب‌وکار مشتریان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

 
 

 

 

دوخت و تولید کلاه
تولید کلاه تبلیغاتی، همچنان حتی از نظر بسیاری از برندهای باسابقه و عظیم دنیای تجارت، یک روش جذاب محسوب می‌شود

ارائه یک محصول کاربردی و قابل استفاده

متأسفانه گاهاً برخی افراد بخاطر دوخت و تولید کلاه در تیراژ وسیع، ممکن است نسبت به کیفیت و کاربردی بودن یک محصول دچار غفلت شوند. این باعث می‌شود تا تعداد بالایی از کلاه را به حجم وسیعی از مخاطبان اعطا کنند اما نتیجه کمپین تبلیغاتی اصلاً رضایت‌ بخش نباشد. زیرا یک کلاه نمی‌تواند جای خود را بر روی سر مخاطبان پیدا کند مگر اینکه به معنی واقعی کلمه کاربردی باشد. به عنوان مثال از استحکام کافی برخوردار باشد و در عین زیبایی بتواند بسته به نوع آن، انتظارات شخص را برآورده سازد.

به عنوان مثال کلاه لبه‌داری که نتواند صورت را از تابش مستقیم نور در امان نگه دارد، شانس بسیار کمتری برای موفقیت و رساندن پیام شما دارد. فراموش نکنید تنها بخشی از مسئله انجام تبلیغات و اشاعه نمادهای برند است؛ باید بتواند با اعطای هدایای تبلیغاتی حس همراهی، همدردی و همکاری را در ذهن مخاطب خود ایجاد کنید.

دوخت و تولید کلاه
برای رویدادهای خاص یا ایجاد هویتی مشترک برای اعضا و شرکت‌کنندگان در یک گردهمایی، می‌توان از این روش استفاده کرد

کیفیت و مقرون به صرفه بودن

تارادیس معتقد است که کیفیت بالا و استفاده از متریال مرغوب، با مقرون به صرفه بودن و ارائه قیمت‌های رقابتی، هیچ منافاتی ندارد. به‌عبارتی دیگر ما بالا بودن کیفیت را دستاویزی برای بالا بردن قیمت نمی‌دانیم. هرچند از اساس استفاده از متریال مرغوب و با گرید کیفی بالاتر، منجر به افزایش هزینه تولید خواهد شد اما تارادیس با کاهش حاشیه سود به نفع جلب رضایت مشتریان، همواره قیمت‌ها را در سطح رقابتی حفظ کرده است. پس بدون نگرانی از بابت تلاطم قیمت در بازار و یا پایین آمدن کیفیت بخاطر مناسب بودن قیمت، می‌توانید سفارش خود برای تولید کلاه را در تارادیس ثبت کنید.

دوخت و تولید کلاه
بسیاری از کسب‌وکارها و مشاغل ممکن است از این کلاه‌ها برای تکمیل پوشش کارکنان خود استفاده کنند

تولید کلاه فقط با هدف تبلیغاتی انجام نمی‌شود

بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ، ادارات، سازمان‌ها، فدراسیون‌ها و مجامع ورزشی ممکن است برای رویدادهایی خاص و یا حتی برای استفاده مستمر و روزمره خواهان دوخت و تولید کلاه باشند. ما در تارادیس به فراخور نیازمندی و انتظارات آنان نیز خدمات ویژه‌ای داریم. این دسته از مشتریان می‌توانند بدون در نظر داشتن مقاصد تبلیغاتی، در قیمت‌ها و گریدهای کیفی گوناگون، درخواست خود را برای دوخت و تولید کلاه در مقیاس ثبت کنند. ما بسته به هویت سازمان و المان‌های برجسته هویت جمعی این متقاضیان، آن سیمایی را که در ذهن دارند، ایجاد و تولید می‌کنیم. تمام جزئیات طراحی یا حتی متریال مورد استفاده، بسته به نظر مدیران و ایده‌پردازان این مجموعه قابل تغییر هستند. در تارادیس محدودیت برای مشتریان معنایی ندارد.

تنوع در محصولات و نبود محدودیت در انتخاب

در آخر اما موضوع بسیار مهمی که نباید از تأکید بر آن غافل شد، وجود تنوع در محصولات است. مجموعه تارادیس خدمات تولید کلاه را به نوعی خاصی از کلاه محدود نکرده و برای دوخت محصولات متعددی با شما همراه است. دوخت و تولید کلاه تبلیغاتی، دوخت و تولید کلاه نقابدار کتان و فلامنت، دوخت و تولید کلاه نقابدار توری و یا سایر انواع کلاه‌های از جمله کلاه ساحلی و کلاه ورزشی، بسته به نظر و معیارهای مدنظرتان در مجموعه تارادیس قابل انجام است. برای دسترسی دقیق به لیست محصولات و اطلاع از جزئیات دوخت هر یک از انواع فوق، می‌توانید به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید. دوخت و تولید کلاه تبلیغاتی

دوخت و تولید کلاه
این شما هستید که رنگ، شیوه طراحی، ترکیب‌بندی و حتی متریال کلاه را تعیین می‌کنید
منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.