طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید

عناوین اصلی

طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید

امروزه در دنیای تجارت تبلیغات جایگاه ویژه ای دارد روش های مختلفی برای این امر پیشنهاد می شود که یکی از بهترین روش های تبلیغات طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید است.

با توجه به اینکه طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید قدمت چندانی در دنیای چاپ ندارد اما توانسته در مدت کوتاهی موفقیت های بزرگی را کسب کند. ساک های خرید که با نام های دیگری نظیر شاپینگ بگ، بگ شاپ نیز شناخته می شوند می توانند مانند یک بیلبورد تبلیغاتی عمل کرده و می توانند مشتریان بالقوه ی شما را به مشتریان بالفعل تبدیل کنند.

 این وسیله ی تبلیغاتی در یک دهه ی اخیر نشان دهنده ی خلاقیت بالا در امر تولید را نشان می دهد که باعث شده تا انگیزه ی طراحی و ساخت آن ها توسط ماشین آلات چاپ افزایش پیدا کند. تارادیس قصد دارد برای آشنایی بیشتر شما به بررسی این موضوع بپردازد.

طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید در مدل های مختلف

همان طور که قبلا اشاره کردیم طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید علاوه بر جنبه ی تبلیغاتی آن کاربرد هایی مانند محافظت از کالای خریداری شده و حمل و نقل آسان را دارد. معمولا شاپینگ بگ یا ساک های خرید به عنوان هدیه های تبلیغاتی در ازای خرید مشتریان به آن ها تقدیم می شود که در اصل به عنوان یک آگهی متحرک برای برند شما عمل می کند.

یکی از نکات مهمی که در رابطه با طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید وجود دارد این است که باید در هنگام ساخت آن ها از دو اصل کیفیت در طراحی و کیفیت در گرافیک پیروی کرد که رعایت این اصول مستلزم مراجعه به افراد متخصص در این زمینه است.

گروه چاپ تارادیس با تجربه ی بالا در زمینه ی تولید و چاپ بگ شاپ یا ساک های خرید به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که با انتخاب طراحی متناسب با برند شما علاوه بر جلب رضایت مشتریان شما از دریافت هدیه ی تبلیغاتی آنها را ترغیب کرده که از این بگ شاپ ها به شکل مکرر استفاده کرده و به شکل رایگان برای برند شما تبلیغ خواهند کرد. برای آشنایی با انواع مختلف این محصولات با تارادیس همراه باشید.

طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید کاغذی

ممکن است این ذهنیت پیش بیاید که این نوع ساک های خرید یا بگ شاپ ها از دوام کمتری برخوردار هستند اما استفاده از روکش های سلفونی باعث شده که این مشکل برطرف شده و بگ شاپ های کاغذی توانایی حمل تا 10 کیلوگرم بار را داشته باشند. این محصولات می توانند در ابعاد مختلف تولید شوند.

چاپ ساک خرید گلاسه: یکی از پرطرفدار ترین نمونه های طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید کاغذی مدل گلاسه ی آن است که به علت داشتن سطح براق عملیات چاپ بر روی آن به خوبی صورت گرفته و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. از نظر مقاومت و مدل کاغذ گلاسه نسبت به کرافت و کاغذهای تحریر دوام بیشتری داشته و استفاده  از روکش های پلاستیکی براق ویا مات به شکل ترکیبی علاوه بر بالا بردن  سطح مقاومت باعث می شود که بگ شاپ ها زیبایی دو چندان داشته و به خوبی از چاپ لوگو و برند نیز محافظت شود.

طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید کاغذی کرافت: این نوع ساک از کاغذهایی شبیه کاغذ کاهی استفاده می شود که رنگ آن ها قهوه ای بوده و نکته ی قابل توجه در رابطه با این نوع بگ شاپ های کاغذی این است که به علت بافت و رنگ کاغذهای کرافت قابلیت بهره مندی از چاپ افست را دارند و امکان پیاده سازی طرح های رنگی را نداشته و تنها می توانیم از طرح های تک رنگ یا طلاکوب استفاده کرد.

معمولا از طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید کرافت در رستوران ها و فست فودها همچنین برای ارسال غذا درپاکت استفاده می شوند. البته لازم به ذکر است که بسیاری از برند های لوازم تزیینی و پوشاک تمایل دارند از این نمونه استفاده کنند.

ساک های خرید مقوایی: معمولا به کاغذهایی که با گرماژ بالا عرضه می شوند مقوایی می گویند. یکی از مشکلات این نمونه از بگ شاپ ها شکنندگی آن ها در مقایسه با کاغذ است همچنین مقوا ها به خوبی تا نخورده و شکل گیری آن ها چندان مناسب نیست به همین دلیل از این متریال چندان استقبال نمی شود.

ساک خرید پارچه ای: نوع دیگری از طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید که توسط تارادیس انجام می شود و جزو محبوب ترین نمونه های بگ شاپ ها محسوب می شود ساک خرید پارچه ای ،متقال یاسوزنی  است که علت محبوبیت آن دوام بالای این مدل ساک های خرید است. این نوع ساک های خرید با دو روش دوخت بوسیله ی چرخ خیاطی و پرس حرارتی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که بدانید روش پرس حرارتی نسبت به دوخت با چرخ خیاطی از مقاومت کمتری برخوردار است.

بعلت دارا بودن دو ویژگی مهم دوام و زیبایی این نوع بگ شاپ ها بیشترین کاربرد را در امر تبلیغات دارند. نحوه ی پیاده سازی چاپ بر روی این مدل ساک های خرید به دو شکل تک رنگ یا چند رنگ انجام می شود.

طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید اختصاصی تارادیس

تارادیس به کاربران این امکان را می دهد که از طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید به شکل اختصاصی بهره مند شوند. اگر شما جزو آن دسته از افراد یا سازمان ها هستید که به هویت برند، سازمان یا موسسه ی خود اهمیت ویژه ای قائل هستید باید به نکات مهمی که در زمینه ی برندینگ وجود دارد نیز توجه داشته باشید.

پیش از آنکه از طرح های عمومی طراحی، چاپ و تولید انواع ساک خرید استفاده کنید که به شکل معمول در بازار خرید و فروش می شود بر روی لوگوی اختصاصی برند یا سازمان خود تمرکز کنید شما این امکان را دارید که با توجه به نوع خدمات یا کالاهای خود از جنس های مختلف بگ شاپ ها بهره مند شده و نهایت استفاده را ببرید.

 لازم به ذکر است که بدانید امروزه امکانات چاپ به نحوی است که می توانید از چاپ تمام رنگی روی ساک های خرید کاغذی به شکل عکس استفاده کنید. همچنین بگ شاپ های پلاستیکی به شما این امکان را می دهند که از چاپ تمام رنگی استفاده کرده و در مدل های پارچه ای نیز از چاپ فلکسو تک رنگ، 4 رنگ تفکیکی و سیلک نهایت بهره را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *