هدایای تبلیغاتی و انواع آن

عناوین اصلی

هدایای تبلیغاتی و انواع آن

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی که بسیار پرمصرف است انواع خودکارها هستند. این دسته از تبلیغات تنوع بسیاری دارد که شامل خودکارهای پلاستیکی ، خودکار های فلزی ، خودنویس ، روان نویس و همچنین ست های جفتی که شامل ست جفتی خودکار ، ست جفتی روان نویس و … است.

خودکارهای تبلیغاتی تا زمان تمام شدن جوهرشان بیانگر برند و لوگوی شرکت می باشند و دائما در حال تکرار و تعریف از برند تبلیغ شده هستند و همچنین از این محصول تبلیغاتی میتوان در سمینارها ، همایش ها و بازاریابی هایی که صورت می گیرد استفاده شود. از جمله خودکارهای تبلیغاتی خودکارهای پلاستیکی و فلزی هستند.

 

هدایای تبلیغاتی و انواع آن 2

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی

این دسته از خودکار ها به دلیل ارزان بودن در تیراژ بسیار بالا سفارش داده می شوند چرا  که مخاطبان آن تمام ردهزسنی را شامل می شوند بنابراین برای توزیع های گسترده گزینه بسیار خوبی میباشد.

خودکار فلزی تبلیغاتی

خودکارهای فلزی علاوه بر زیباتر و محکم تر بودن از قیمت بالاتری نسبت به خودکارهای پلاستیکی برخوردار هستند. از این محصول برای تبلیغات گسترده اما با طیف مشخص استفاده میشود.

هدایای تبلیغاتی و انواع آن 3

ست خودکار تبلیغاتی

ست خودکار جذابیت های خاص خود را دارد. تبلیغات از طریق این محصول باعث  بالا رفتن کلاس و رتبه شرکت در نظر مشتری می شود.

خودنویس لوکس تبلیغاتی

خودنویس ، میکو ، لامی ، پارکر ، یوروپن ، پورش ، سناتور و … یکی از معروف ترین خودنویس های جهان می باشند که علاوه بر ظرافت و زیبایی خاص از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. هدیه این محصول  به صورت بسیار محدود بوده و فقط برای اشخاص خاصی داده می شود.

هدایای تبلیغاتی و انواع آن 4

روان نویس تبلیغاتی

روان نویس نیز جزء تبلیغات نیمه لوکس به حساب می آید و قیمت آن نیز به مراتب بالاتر از خودکارهای تبلیغاتی می باشد اما از نظر رنج قیمتی ، مناسب می باشد.

جعبه روان نویس و خودنویس

یکی از محصولات بسیار کاربردی در این شاخه از تبلیغات ، جعبه روان نویس و خودنویس است. از جعبه روان نویس برای رسمی تر کردن هدیه استفاده میکنند. این محصول علاوه بر تنوع بسیاری که دارد از قیمت های مختلفی نیز برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *