آشنایی با طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی

آشنایی با طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی

ملزومات هتلی:  طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی

ملزومات هتلی به لوازم و وسایلی گفته می‌شود که در هتل‌ها در اختیار مهمان‌های گرامی قرار می‌گیرد و بخشی از خدمات هتل می‌باشد که بخشی از آن‌ها به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه ملزومات هر هتل مخصوص همان هتل می‌باشد، بهتر است که نام هتل بر روی آن‌ها درج شود. برای طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی ، جعبه‌های دستمال کاغذی، جعبه صابون، جعبه مسواک، جعبه گوش پاک کن، کلاه حمام، کبریت، پشت دری، منو، جعبه کیت خیاطی، زیر لیوانی، زیر سینی و … باید به شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراجعه کنید و کارهای طراحی را به آن‌ها بسپارید.

همانطور که می‌دانید امروزه هر فردی می‌خواهد که در کسب و کار خود بهترین باشد و برای رسیدن به این هدف همواره در تلاش است. هتل‌داران هم همواره به این فکر هستند که هتل آن‌ها بهترین و محبوب‌ترین هتل شهر شود و مسافران زیادی برای اقامت به آن‌ جا مراجعه کنند. برای رسیدن به این هدف باید همواره تلاش کنند. به این صورت که:

  • بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات و لوازم را تهیه کنند.
  • ساختمان هتل معماری زیبایی داشته باشد. طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی
  • ملزومات هتلی باید بسیار با کیفیت و خاص باشند و طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی جعبه‌های دستمال کاغذی، جعبه صابون، جعبه مسواک، جعبه گوش پاک کن، کلاه حمام، کبریت، پشت دری، منو، جعبه کیت خیاطی، زیر لیوانی، زیر سینی و … توسط شرکت‌های معتبر انجام شود.
  • ورودی هتل یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هتل می‌باشد که باید به آن توجه کنند و یک ورودی زیبا و شگفت انگیز داشته باشند.
  • اتاق‌های هتل باید همه‌ی تجهیزات را داشته باشد و از بهترین تخت خواب‌ها استفاده شود.
  • سرویس بهداشتی و حمامی که در اتاق‌ها وجود دارد باید کاملا مدرن باشند. طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی
آشنایی با طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی

توجه داشته باشید که طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی جعبه‌های دستمال کاغذی، جعبه صابون، جعبه مسواک، جعبه گوش پاک کن، کلاه حمام، کبریت، پشت دری، منو، جعبه کیت خیاطی، زیر لیوانی، زیر سینی و … تنها یکی از مواردی می‌باشد که برای خاص بودن هتل خود باید انجام دهید.

ممکن است تصور کنید که طراحی و چاپ بر روی ملزومات هتلی تاثیر چندانی در جلب توجه مهمانان ندارد، اما این‌چنین نیست و طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی ، جعبه‌های دستمال کاغذی، جعبه صابون، جعبه مسواک، جعبه گوش پاک کن، کلاه حمام، کبریت، پشت دری، منو، جعبه کیت خیاطی، زیر لیوانی، زیر سینی و … تاثیر بسیار زیادی دارد و اگر مهمانان از هتل شما و خدمات آن رضایت داشته باشند، آن را به مسافران دیگر معرفی می‌کنند. پس به این موارد دقت کنید و یک هتل خاص داشته باشید که همچون الماس در سطح شهر بدرخشد و مورد توجه همگان قرار بگیرد. طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی

تارادیس گرافیک در زمینه طراحی، چاپ و تولید کلاسور ، فلش مموری تبلیغاتی ، زونکن و طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی جعبه‌های دستمال کاغذی، جعبه صابون، جعبه مسواک، جعبه گوش پاک کن، کلاه حمام، کبریت، پشت دری، منو، جعبه کیت خیاطی، زیر لیوانی، زیر سینی و … فعالیت می‌کند و همواره بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این شرکت معتبر با داشتن یک تیم حرفه‌ای و متخصص به خوبی توانسته است در دل مردم جا باز کند و به یکی از بهترین شرکت‌ها در صنعت چاپ تبدیل شود. طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی

توجه داشته باشید که شرکت‌های مختلفی هستند که در زمینه طراحی و چاپ فعالیت می‌کنند و می‌توانید کارهای طراحی خود را به آن‌ها بسپارید اما باید در بین آن‌ها بهترین شرکت را انتخاب کنید، شرکتی که چاپ‌های بسیار با کیفیت و مقاومی انجام می‌دهد. زیرا کیفیت چاپ بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود.

طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی جعبه‌های دستمال کاغذی، جعبه صابون، جعبه مسواک، جعبه گوش پاک کن، کلاه حمام، کبریت، پشت دری، منو، جعبه کیت خیاطی، زیر لیوانی، زیر سینی و … خود را به شرکت ما بسپارید و از کیفیت چاپ آن لذت ببرید.

آشنایی با طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی
  • نوع باز و بسته شدن کلاسور و زونکن هم یکی دیگر از تفاوت‌های آن‌ها می‌باشد. برای باز کردن حلقه‌های کلاسور باید با فشار دادن دو قسمت که در بالا و پایین حلقه‌ها می‌باشد آن‌ها را باز کرد یا اینکه به صورت جداگانه حلقه‌ها را باز کنید اما برای باز کردن حلقه‌های زونکن باید اهرم مخصوص آن را به سمت بالا بکشید. هنگام طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی 2 حلقه، 4 حلقه و … با جعبه باید به این نکات هم توجه داشته باشید.
  • بسیاری از زونکن‌ها حلقه‌ی انگشتی دارند که به کمک آن می‌توانید به راحتی زونکن‌ها را از قفسه‌ها بیرون بیاورید اما این حلقه‌ی انگشتی در کلاسورها وجود ندارد و هیچ کاربردی در آن‌ها ندارد.
  • هنگام طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی 2 حلقه، 4 حلقه و … با جعبه باید به کاربردها و مخاطبان آن‌ها توجه کنید. زیرا مخاطبانی که از کلاسور استفاده می‌کنند معمولا دانشجویان هستند و برای نوشتن جزوه از آن استفاده می‌کنند اما از زونکن برای بایگانی استفاده می‌شود و برگه‌های زیادی را می‌توان در آن قرار داد.

موسسه تارادیس: رامون چاپ

شرکت تارادیس یکی از معتبرترین شرکت ها در عرصه چاپ و تبلیغات می باشد. اگر به طراحی، چاپ و صحافی زونکن و کلاسور اختصاصی 2 حلقه، 4 حلقه و … با جعبه نیاز دارید می‌توانید با شماره 09123010019 تماس حاصل نمایید. طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی

نحوه طراحی و چاپ زونکن و کلاسور به شما بستگی دارد. به طور مثال اگر می‌خواهید تبلیغ کسب و کار یا محصولات خود را انجام دهید می‌توانید طراحی‌های خود را به صورت تبلیغاتی انجام دهید. یا اینکه می‌توانید آرم شرکت خود را بر روی آن‌ها چاپ کنید . طراحی، چاپ و تولید ملزومات هتلی

بهتر است نحوه طراحی و چاپ را به کارشناسان حرفه‌ای که در این شرکت کار می‌کنند بسپارید که یک محصول با کیفیت و زیبا را به شما تحویل دهند که در عین زیبایی که دارند، برند شما را به خوبی معرفی کنند.

تهیه و چاپ ملزومات هتلی بخش دوم 2

جهت اطلاع از قیمت ها و دریافت نمونه کار با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *