طراحی انواع یادداشت

طراحی انواع یادداشت در همکاری با مجموعه تارادیس؛ چرا و چگونه؟

حتماً پس از مواجهه با فرصت همکاری تارادیس در طراحی انواع یادداشت، با برخی پرسش‌های اساسی دست و پنجه نرم خواهید کرد. چرا باید تارادیس را انتخاب کرد؟ تارادیس چگونه عملکردی دارد؟ این‌ها پرسش‌هایی است که حتماً پس از پیشنهاد همکاری با این مجموعه، در ذهن خود خواهید داشت. همه ما در مواجهه با یک همکاری جدید و شکل دادن به پروژه‌ای تازه، با این قسم تردیدها مواجه می‌شویم.

دقیقاً به همین خاطر است که قصد داریم در این یادداشت، بر شیوه خدمت‌رسانی تارادیس در حوزه طراحی انواع یادداشت‌ها، اعم از برگه‌های یادداشت، دفترهای خاص این هدف و حتی استیکر نوت‌ها، مرور کوتاهی داشته باشیم. پس اگر شما نیز در مورد کیفیت و معیارهای عملکرد تارادیس در این بخش کنجکاو هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

پیش از هر چیز؛ محصولات حاضر در این دسته را بشناسیم

پیش از پرداختن به هر چیز، بهتر است مقصود از طراحی و چاپ انواع یادداشت را شناخته و بدانیم قرار است با چه محصولاتی مواجه شویم. محصولات حاضر در این دسته که تحت عناوینی مانند نوت(Note)، یادداشت و یا کاغذ یادداشت شناخته می‌شوند، طیف وسیعی از ملزومات نوشتار را شامل می‌شوند. در تارادیس به طور ویژه، مقصود از طراحی انواع یادداشت، طراحی، چاپ و صحافی طیف وسیعی از این دسته اوراق است که در ادامه به صورت اختصاری لیستی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

  • دفتر یادداشت‌های فنری

  • دفتر یادداشت‌های دوختی

  • کاغذهای یادداشت ته‌چسب یا همان استیکر نوت‌ها

شایان ذکر است که موارد فوق به صورت نمونه به آن‌ها اشاره شد، همگی در ابعاد و فرمت‌های مختلفی در دسترس مشتریان هستند. در ابعاد مختلفی از جمله (A4)، (A5) و (A6) یا در اشکال و فرمت‌های مختلفی از جمله ایستاده و مقوایی بدون جلد یا با جلدهای مقوایی، پلاستیکی و طلقی، می‌توانید محصول مدنظر خود را در تارادیس ثبت سفارش کرده و انتظار تحویل آن را داشته باشید. در بخش خدمات مربوط به چاپ و طراحی انواع یادداشت، تمام امکانات و گزینه‌های فوق برای انتخاب در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

طراحی انواع یادداشت
طراحی انواع یادداشت کاغذی چسب‌دار، به گونه‌ای است که یادداشت‌برداری و یادآوری را بسیار راحت می‌کنند

چاپ و طراحی انواع یادداشت و استیکر نوت با چه اهدافی انجام می‌شود؟

حال اما برخی افراد در مورد کاربرد و دایره کارایی این دسته از محصولات ممکن است با پرسش‌هایی مواجه شوند. واقعیت این است که دایره کارایی و کاربردهای این دست اوراق و ملزومات یادداشت‌ برداری و نوشتار، آنچنان وسیع و گسترده است که ذکر همه آن‌ها اصلاً کار آسانی نیست. رئیس یک اداره خاص، مدیر اجرایی یک فروشگاه، یک بانوی خانه‌دار و یا حتی یک دانش‌آموز، ممکن است با مقاصد مختلفی به یادداشت‌ برداری و نوشتن بر روی این ملزومات نیاز داشته باشند.

شما چه با هدف تبلیغات و ارائه سیمایی جذاب از برند خود و چه با هدف تکمیل وسایل و ملزومات مورد نیاز برای کارمندان و اعضای سازمان خود، ممکن است به طراحی انواع یادداشت نیاز داشته باشید. در واقع این کاغذها و نوت‌ها، بخاطر همین کاربرد وسیع و ارتباط مداومی که با افراد دارند، گزینه ایده‌آلی برای تبلیغات و رساندن پیام برندتان به مخاطبان هستند. پس پیشنهاد می‌کنیم نگاه ویژه‌ای نسبت به کارایی آن‌ها داشته باشید.

طراحی انواع یادداشت
دفترچه‌های جلددار نیز می‌توانند گزینه خوبی برای تبلیغات برند شما باشند

معیارهای تارادیس برای طراحی انواع یادداشت

حال اما پس از آشنایی با دایره پوشش خدمات طراحی انواع یادداشت در تارادیس، نوبت به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و پرسش‌های مشتریان می‌رسد. هرچند افرادی که تجربه همکاری با این مجموعه را از پیش داشته باشند خود به طرز ملموسی این نکات و معیارها را درک کرده‌اند اما بد نیست برای آشنایی با همراهان جدید تارادیس، مروری بر برخی از این معیارها داشته باشیم. ما در طراحی انواع یادداشت نیز از برخی معیارهای کلی پیروی می‌کنیم که به شرح زیر هستند.

  • بهره‌گیری از طرح‌های خلاقانه، بدیع و اختصاصی به منظور تمایزبخشی به محصول نهایی

  • استفاده از بهترین نوع کاغذ به منظور افزایش کیفیت و ارائه سیمایی بهتر از نتیجه کار

  • توجه ویژه نسبت به کاربردی بودن، طول عمر و دوام محصولات ارائه‌شده

  • وقت‌شناسی و احترام به برنامه زمانی مشتریان

  • گوناگونی بالا و تنوع بسیار زیاد محصولات

  • ارائه قالب‌های اختصاصی که دربرگیرنده نمادها و عناوین کسب‌وکار، اداره یا سازمان شما هستند، تبلیغات و اثرگذاری بر ذهن مخاطب را از طریق شیوه طراحی انواع یادداشت ممکن می‌سازند

  • تلاش مستمر به منظور ارائه قیمت‌های رقابتی، منطقی و مقرون به صرفه بدون آسیبی به کیفیت نهایی کار یا زیر سؤال رفتن سایر معیارهای حساس در طراحی انواع یادداشت

  • شناخت معیارها، سلیقه و نیازمندی‌های مشتریان به شکل دقیق در راستای ارائه یک محصول اختصاصی و ویژه

این‌ها تنها بخشی از معیارهایی کلید تارادیس در ارائه این دسته از خدمات هستند. رعایت این معیارها در تارادیس، نه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، بلکه به منظور راهکاری برای تضمین اعتبار نام و نشان تارادیس، همواره و بدون وقفه مدنظر تمام اعضای مجموعه است. پس اگر برای چاپ، طراحی و یا صحافی انواع یادداشت به همراهی و همکاری تارادیس نیاز دارید، می‌توانید با خیال راحت بر روی این معیارها حساب باز کنید

طراحی انواع یادداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *