طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف

طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف

عناوین اصلی

کاغذ کادو چیست؟ طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو

همانطور که می‌دانید کاغذ کادو یک کاغذ بسیار زیبا می‌باشد که برای کادو پیچ کردن هدیه‌ها بکار می‌رود. به طور مثال برای خرید هدیه به بازار می‌روید و بعد از خرید آن به سراغ کاغذ کادوهای زیبا می‌روید و یکی از آن‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب می‌کنید. در این مقاله قصد داریم که درباره کاغذ کادو صحبت کنیم و لازم به ذکر است که تارادیس سالهاست که در زمینه طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف، انواع کاتالوگ، بروشور و … فعالیت می‌کند.

کادو گرفتن باعث خوشحالی افراد می‌شود و حس خیلی خوبی دارد، حال اگر این کادو را با کاغذ کادو اختصاصی زیبایی تزئین کنید خوشحالی فرد را بیشتر خواهید کرد. زیرا علاوه بر زیبایی که دارد بسیار هیجان انگیز است.

بهتر است بدانید که طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف توسط موسسه‌ها و شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند انجام می‌شود. همانطور که گفته شد کاغذ کادوها در جنس‌های مختلفی تولید شده‌اند که انتخاب جنس آن بستگی به نظر شما دارد.

اگر لوازم التحریر فروشی دارید بدون شک باید تعداد زیادی کاغذ کادو در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف داشته باشید که مشتری‌ها با توجه به نظر و سلیقه خود خرید کنند. به طور مثال کاغذ کادوهای عروسکی که مناسب کودکان است، کاغذ کادوهای گل‌دار و زیبا مناسب هر سنی می‌باشد و …

طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف

به طور کلی می‌توان گفت که کاغذ کادو در سه نوع وجود دارد

1- کاغذ کادو فانتزی

 کاغذ کادوهای فانتزی یکی از پرطرفدارترین نوع کاغذ کادوها هستند که زیبایی خاص دارد و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. هنگام طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف، کاغذ کادوهای فانتزی را فراموش نکنید.

2- کاغذ کادو گلاسه

این نوع کاغذ کادو از یک کاغذ بسیار مرغوب و با کیفیت تولید شده است. کاغذ کادو گلاسه از نوع ژلاتین است و دارای سطحی صیقلی و بسیار صاف است که طرفداران خاص خود را دارد.

3-کاغذ کادو کرافت

 این نوع کاغذ کادو هم طرفداران خاص خود را دارد و بسیار محکم است و مقاومت خیلی خوبی دارد. بهتر است بدانید که کاغذ کرافت طی یک فرآیند به نام کرافت ساخته می‌شود و معمولا دارای رنگ قهوه‌ای می‌باشد.

 
طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف

 

اگر می‌خواهید با طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف آشنا شوید، می‌توانید با تماس با شماره تلفن 09123010019 با کارشناسان حرفه‌ای ما در این مورد صحبت کنید.

توجه داشته باشید که طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف فقط برای کادو پیچ کردن هدیه‌ها نمی‌باشد، بلکه کاربردهای بسیار زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • می‌توانید برای زیبایی و تمیزی کف کشوهای خود را با کاغذ کادوهای زیبا، تزئین کنید.
  • قفسه‌هایی که در منزل دارید را می‌توانید با چسباندن کاغذ کادو زیباتر از قبل کنید.
  • برخی از کاغذ کادوها زیبایی حیرت انگیزی دارند که می‌توانید آن‌ها را مانند یک اثر زیبا و هنری قاب کنید و آن را بر روی دیوار اتاق نصب کنید. با انجام این کار یک دیوار هنری و زیبا خواهید داشت.
  • هنگام طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف می‌توانید یک کاغذ کادو در سایز بزرگ انتخاب کنید و آن را به قسمتی از دیوار خود بزنید. به این صورت که یک قسمت از دیوار را از بالا تا پایین کاغذ کادو بگیرید. می‌توانید با قرار دادن یک آباژور در آن قسمت، زیبایی آن را چندین برابر کنید.

همانطور که گفته شد کاغذ کادوها کاربردهای مختلفی دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و یک دکوراسیون زیبا و شیک داشته باشید.

تارادیس

برای طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و سفارشات خود را ثبت نمایید. می‌توانید جنس‌های مورد نظر خود را مشاهده کرده و سایزهایی که مد نظر دارید را مشخص کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که کیفیت اتفاقی نیست بلکه حاصل تلاش بی وقفه‌ی یک تیم حرفه ای می‌باشد. تیم حرفه‌ای تارادیس هم همواره در تلاش هستند که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را تولید کنند و در اختیار شما قرار دهند.

جهت اطلاع از قیمت ها و دریافت نمونه کار با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

مستقیم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *