موس پد اختصاصی تبلیغاتی

موس پد اختصاصی تبلیغاتی

عناوین اصلی

موس پد چیست: موس پد اختصاصی تبلیغاتی​

بدون شک همه‌ی شما مدت‌ها از کامپیوتر و لپ‌تاپ استفاده کرده‌اید و همانطور که می‌دانید موس یکی از اجزای مهم کامپیوتر می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم شما را با موس پد تبلیغاتی آشنا کنیم سپس درباره موس پد اختصاصی تبلیغاتی (ژله‌ای، طبی، مقوایی، پارچه‌ای، کپسولی، فوم و …) با قالب‌های اختصاصی سخن می‌گوییم و شما را با این روش تبلیغاتی آشنا می‌کنیم که بتوانید یک تبلیغات حرفه‌ای داشته باشید.

همانطور که می‌دانید داشتن یک موس پد استاندارد و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و اگر از موس پد استاندارد استفاده نکنید ممکن است هنگام کار کردن  با کامپیوتر مچ دستتان درد بگیرد.

موس پد‌ها در انواع مختلفی ساخته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها جنس خاصی دارند.به طور مثال موس پد‌های ژله‌ای، مقوایی، پارچه‌ای، فوم و …

موس پد اختصاصی تبلیغاتی

توجه به این نکته حائز اهمیت است که برخی از موس‌هایی که امروزه تولید شده‌اند نیازی به موس پد ندارند و بر روی سطح‌های مختلفی می‌توانید از آن استفاده کنید. اما معمولا همه‌ی افراد برای راحتی کار خود از موس پد استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه موس پد یکی از لوازم کاربردی و مهمی می‌باشد که همه‌ی افراد از آن استفاده می‌کنند، می‌توانید برای تبلیغات از آن استفاده کنید و محصولات خود را به همگان معرفی کنید. به این صورت که با طراحی موس پد اختصاصی تبلیغاتی(ژله‌ای، طبی، مقوایی، پارچه‌ای، کپسولی، فوم و …) با قالب‌های اختصاصی می‌توانید محصولات و کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید.

نحوه طراحی موس پد با قالب‌های اختصاصی:

برای طراحی موس پد اختصاصی تبلیغاتی (ژله‌ای، طبی، مقوایی، پارچه‌ای، کپسولی، فوم و …) با قالب‌های اختصاصی ما میتوانیم طراح اختصاصی یا آرم و لوگوی مورد نظر خود را بر روی موس پد در نظر بگیریم. موسسه تارادیس با داشتن تجربه ی بسیار در زمینه طراحی و اجرای موس پدهای اختصاصی بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌رود.

همانطور که می‌دانید کیفیت چاپ و رنگ تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارد و پیام شما را به صورت مستقیم به مخاطبان می‌رساند، اگر می‌خواهید یک موس پد اختصاصی تبلیغاتی (ژله‌ای، طبی، مقوایی، پارچه‌ای، کپسولی، فوم و …) با قالب‌های اختصاصی و با کیفیت داشته باشید، بهتر است به  شرکت تارادیس مراجعه نمایید و این کار را به کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه بسپارید. موس پدها همیشه در معرض دید هستند و اگر موس پد تبلیغاتی باشد به خوبی توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

اگر به طور مدام از کامپیوتر استفاده می‌کنید، حتما با موس و موس پد زیاد سر و کار دارید. پس بهتر است هنگام خرید موس پد نهایت دقت خود را بکار گیرید و یک موس پد استاندارد خریداری نمایید.

 
موس تبلیغاتی

پیشنهاد ویژه

مشاهده انواع مدل های موس تبلیغاتی

 

انواع موس پد:

به طور کلی می‌توان گفت که موس پدها با توجه به موارد استفاده در سه گروه تقسیم بندی می‌شوند:

  1. موس پد عادی: این نوع موس پدها عادی هستند و یک سطح غیر شفاف دارند که موس بر روی آن به راحتی حرکت می‌کند و سنسور آن فعال است. از این نوع موس پد می‌توانید به عنوان موس پد اختصاصی تبلیغاتی (ژله‌ای، طبی، مقوایی، پارچه‌ای، کپسولی، فوم و …) با قالب‌های اختصاصی استفاده کنید و محصولات خود را به همگان معرفی کنید. این نوع موس پدها در دو نوع نرم و سخت ساخته شده‌اند که انتخاب آن‌ها به شما بستگی دارد. موس پدهای سخت اصطکاک کمتری ایجاد می‌کنند، سرعت بیشتری به موس می‌دهند و معمولا دارای سطح پلاستیکی هستند اما موس پدهای نرم که معمولا پارچه‌ای هستند اصطکاک بیشتری دارند و برای کارهایی که به سرعت کم نیاز دارند مناسب است
  2. موس پد مناسب گیمینگ: موس پد گیمینگ یک موس پد حرفه‌ای است که معمولا گیمرها از آن استفاده می‌کنند. این موس پد نسبت به موس‌ پدهای عادی بزرگ‌تر است. فقط یک گیمر می‌داند که موس پد خوب چقدر در نتیجه بازی تاثیر گذار است. از این نوع موس پد هم می‌توانید به عنوان موس پد اختصاصی تبلیغاتی(ژله‌ای، طبی، مقوایی، پارچه‌ای، کپسولی، فوم و …) با قالب‌های اختصاصی استفاده کنید و ابعاد بزرگ آن‌ها باعث می‌شود که جای بیشتری برای تبلیغات داشته باشید.
موس پد اختصاصی تبلیغاتی

3. موس پد طبی : اگر زمان زیادی با کامپیوتر و موس کار می‌کنید بهتر است از این نوع پد موس استفاده کنید و به سلامت خود و دستهای خود اهمیت دهید. از این نوع موس پد هم می‌توانید به عنوان موس پد اختصاصی تبلیغاتی (ژله‌ای، طبی، مقوایی، پارچه‌ای، کپسولی، فوم و …) استفاده کنید و محصولات خود را به همگان معرفی کنید.

تارادیس ، طراحی و چاپ موس پد اختصاصی تبلیغاتی (ژله‌ای، طبی، مقوایی، پارچه‌ای، کپسولی، فوم و …) با قالب‌های اختصاصی  انجام میدهد و شما میتوانید در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که ما تمامی سفارشات را با قیمت بسیار مناسب و به صرفه‌ای انجام می‌دهیم و هیچ گونه هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌ گردد. رامون چاپ

جهت اطلاع از قیمت ها و دریافت نمونه کار با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

مستقیم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *