چاپ سررسید، ارگانایزر و یادداشت نوت

چاپ سررسید، ارگانایزر و یادداشت نوت؛ کدام معیارها برای تارادیس اهمیت دارند؟

یکی از اجناس لازم برای تکمیل ست اداری یا یکی از ابزارهای مهم در خدمت برنامه‌ریزی‌های مدیران؛ بیشتر افراد در فضای کاری خود به دست‌کم یک سررسید یا سالنامه نیاز دارند.

سوای اینکه سالنامه در چه فرمتی بوده و اینکه آیا ارگانایزر نیز باشد یا خیر، این شکل از دفاتر و کتابچه‌ها، طرفداران زیادی دارند و این از کاربردی بودن آن‌ها ناشی می‌شود. به همین خاطر با درج پیام کسب‌وکار، سازمان یا برند خود در چاپ سررسید، می‌توانید پیام ماندگاری به مخاطبان خود بدهید. چه برای مصارف تبلیغاتی و اهدای هدیه به مخاطبان و چه برای تکمیل ست اداری و اهدای به کارمندان، در هر حال چاپ سررسید باید مطابق برخی معیارهای خاص انجام شود. زیرا در غیر این صورت نمی‌تواند آنچه را از آن انتظار دارید، برآورده سازد.

ما در تارادیس به شما نشان می‌دهیم که چرا چاپ سررسید یک تصمیم خوب برای نهادینه کردن صدای برندتان بوده و در این مورد کدام معیارها اهمیت دارند. پس با ما همراه باشید.

یک جلد زیبا و اثرگذار، اولین گام در تولید سررسید مرغوب است

در نگاه اول، آنچه کیفیت چاپ سررسید را به رخ می‌کشد، خاص و باکیفیت بودن جلد است. در واقع بسیاری افراد ممکن است حتی یک بار هم به باز کردن سالنامه و ارگانایزر شما ترغیب نشوند و این از ضعف جلد ناشی می‌شود. یک جلد زیبا از لحاظ ظاهری و جذاب از لحاظ جنس و پوشش، می‌تواند با قدرت زیادی مخاطب شما را تحت تأثیر قرار داده و در عمل عدم استفاده از سررسید را ناممکن سازد!

ما در تارادیس همواره در اولین گام بر کیفیت و جزئیات جلد تأکید داریم. هرچند ما در طراحی این بخش و متریال مورد استفاده در آن معیارهای روشن و اصولی خود را داریم اما این به معنی عدم انعطاف‌پذیری نیست. مشتریان بدون محدودیت می‌توانند رنگ، طراحی و حتی متریال مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن‌ها در چاپ سررسید اختصاصی استفاده کنند. با وجود یک تیم مشاوره قوی در تارادیس و تعامل مثبت با مشتریان، ضمن پایبندی به اصول تخصصی، همیشه و در هر حال سلیقه و خواست مشتری در اولویت قرار دارد.

چاپ سررسید، ارگانایزر و یادداشت نوت
شیک بودن جلد و جذابیت آن، ضامن اثرگذاری پیامی است که در درون سالنامه منتقل می‌کنید

کیفیت کاغذ و جنس صفحات؛ بهترین‌ها برای چاپ سررسید

پس از اینکه جلد سالنامه بتواند توجه و تحسین مخاطبان را برانگیزد، نوبت به صفحات و طراحی آن می‌رسد. در اینجا برتری و کیفیت چاپ سررسید، از دو جهت قابل درک است. ابتدا این لطافت و جنس کاغذ است که خودنمایی می‌کند. در این مورد هم رنگ کاغذ و ترکیب‌بندی رنگ چاپ آن مهم است، هم حسی که دست در لمس آن‌ها دریافت می‌کند. برند شما باید حتی از طریق لامسه نیز مخاطب را تحت تأثیر قرار داده و تصویر مثبتی در ذهن او بسازد.

در مورد اهمیت زیبایی‌های بصری نیز، نیازی به توضیح بیشتر نیست! اما از سوی دیگر در کنار این زیبایی ظاهری و لطافت روح‌نواز، شیوه صحافی سررسید، کادربندی‌ها و بخش‌های مختلف آن است که باید کاربردی باشند. این بخش که به طور مستقیم با تجربه، تخصص و خلاقیت طراحان صفحه‌بندی در ارتباط است، نقش بسیار مهمی در موفقیت محصول نهایی داشته و یک گام مهم در چاپ سررسید اختصاصی است. در تارادیس ضمن استفاده از متریال باکیفیت و کاغذی مرغوب، همکاری با طراحانی برجسته و صاحب تجربه نیز، دستیابی به یک محصول نهایی مطابق با انتظارت مشتریان را تضمین می‌کند.

چاپ سررسید، ارگانایزر و یادداشت نوت
در کنار دقت به کیفیت چاپ سررسید، نباید از جزئیاتی مانند شیوه صحافی و کیفیت آن غافل شد

از طول عمر و ماندگاری محصول نباید غافل شد

در چاپ سررسید اختصاصی ، مسئله فقط زیبا و باکیفیت بودن نیست؛ طول عمر و دوام محصول نیز باید با دقت بررسی شود. ما در تارادیس با در نظر داشتن تجربه‌ای غنی و حضوری مداوم در این حوزه، هم در بخش صحافی سررسید و هم در سایر مسائل مربوط به آن، توجه ویژه‌ای به طول عمر و دوام محصول داریم. انجام یک صحافی حرفه‌ای و کارآمد، نقش بسزایی در این بین دارد. به هر حال سررسید‌ها، همواره در معرض خطر از هم پاشیدن شیرازه و اصطلاحاً برگ‌برگ شدن هستند. در تارادیس صحافی سررسید در سطحی انجام می‌شود که می‌توان گفت بدون تردید سالنامه شما، نه‌تنها برای یک سال بلکه برای سال‌ها، بدون کمترین فرسودگی همراه با مخاطبان است.

چاپ سررسید، ارگانایزر و یادداشت نوت
سالنامه‌ها امروزه نقش پررنگی در برنامه‌ریزی‌های کارمندان و مدیران دارند

در طرح‌ها و اشکال گوناگون؛ با تارادیس محدودیت معنایی ندارد

مشتریان این مجموعه در خدمات مربوط به چاپ سررسید، برای انتخاب قطع، تعداد صفحات یا حتی شیوه طراحی داخلی برگه‌ها با هیچ محدودیتی مواجه نیستند. شما می‌توانید طرح مدنظر خود را از میان طرح‌های از پیش آماده انتخاب کنید و پس از آن با مشاوره‌های تیم طراحی، تغییرات مدنظر خود را نیز در آن ایجاد کنید. این بالاترین حد از مطابقت‌پذیری با سلیقه و نیازهای مشتریان است. تارادیس در چاپ سررسید و سالنامه، چاپ ارگانایزرها و انواع دفاتر و کتابچه‌های یادداشت نوت، بدون هیچ محدودیتی در طرح و تیراژ کنار شماست. برای آغاز یک همکاری و یا کسب مشاوره در این مورد، می‌توانید به طور مستقیم و بدون فوت وقت، با ما در ارتباط باشید.

چاپ سررسید، ارگانایزر و یادداشت نوت
با محصولی این چنین شیک و خاص، می‌توانید هویت برتر و اصالت سازمان یا کسب‌وکار خود را به رخ بکشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *